if (strcmp(\"/nitro\", cmdtext, true, 10) == 0){if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4040FF, \"Nem ülsz járműben!\"); new vid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(!IsVehicleSkinCompatible_TF(GetVehicleModel(vid))) return SendClientMessage(playerid, 0xFF4040FF, \"Ebbe a járműbe nem lehet nitrót szerelni!\");AddVehicleComponent(vid, 1010);Timers[playerid] = SetTimerEx(\"Nitro\", 20000, true, \"i\", playerid);return SendClientMessage(playerid, 0x40FF40FF, \"Mostantól végtelen nitród van!\");}
a gond az hogy rengeteg autóba nem teszi be a nitrót, hogyan lehet megoldani, hogy minden járműbe tegyen?
#define HOLDING(%0) ((newkeys & (%0)) == (%0))#define RELEASED(%0) (((newkeys & (%0)) != (%0)) && ((oldkeys & (%0)) == (%0)))public OnPlayerKeyStateChange( playerid, newkeys, oldkeys ){ if ( HOLDING( KEY_FIRE ) && GetPlayerState( playerid ) == PLAYER_STATE_DRIVER ) {AddVehicleComponent( GetPlayerVehicleID( playerid ), 1010 ); } if ( RELEASED( KEY_FIRE ) && GetPlayerState( playerid ) == PLAYER_STATE_DRIVER ) { RemoveVehicleComponent( GetPlayerVehicleID( playerid ), 1010 ); } return 1;}
#define HOLDING(%0) ((newkeys & (%0)) == (%0))#define RELEASED(%0) (((newkeys & (%0)) != (%0)) && ((oldkeys & (%0)) == (%0)))public OnPlayerKeyStateChange( playerid, newkeys, oldkeys ){ if ( HOLDING( KEY_FIRE ) && GetPlayerState( playerid ) == PLAYER_STATE_DRIVER ) {AddVehicleComponent( GetPlayerVehicleID( playerid ), 1010 ); } if ( RELEASED( KEY_FIRE ) && GetPlayerState( playerid ) == PLAYER_STATE_DRIVER ) { RemoveVehicleComponent( GetPlayerVehicleID( playerid ), 1010 ); } return 1;} tessék ez menni fog... ezt akarták elmagyarázni..
#define HOLDING(%0) ((newkeys & (%0)) == (%0))#define RELEASED(%0) (((newkeys & (%0)) != (%0)) && ((oldkeys & (%0)) == (%0)))public OnPlayerKeyStateChange( playerid, newkeys, oldkeys ){ if ( HOLDING( KEY_FIRE ) && GetPlayerState( playerid ) == PLAYER_STATE_DRIVER ) {AddVehicleComponent( GetPlayerVehicleID( playerid ), 1010 ); } if ( RELEASED( KEY_FIRE ) && GetPlayerState( playerid ) == PLAYER_STATE_DRIVER ) { RemoveVehicleComponent( GetPlayerVehicleID( playerid ), 1010 ); } return 1;} tessék ez menni fog... ezt akarták elmagyarázni.. nem egészen...én az időzítőt mondtam, hogy rakja ide mert akkor ameddig nyomja addig használjon nitrót [/quote]a kód működik szóval...
#define HOLDING(%0) ((newkeys & (%0)) == (%0))#define RELEASED(%0) (((newkeys & (%0)) != (%0)) && ((oldkeys & (%0)) == (%0)))public OnPlayerKeyStateChange( playerid, newkeys, oldkeys ){ if ( HOLDING( KEY_FIRE ) && GetPlayerState( playerid ) == PLAYER_STATE_DRIVER ) {AddVehicleComponent( GetPlayerVehicleID( playerid ), 1010 ); } if ( RELEASED( KEY_FIRE ) && GetPlayerState( playerid ) == PLAYER_STATE_DRIVER ) { RemoveVehicleComponent( GetPlayerVehicleID( playerid ), 1010 ); } return 1;} tessék ez menni fog... ezt akarták elmagyarázni.. nem egészen...én az időzítőt mondtam, hogy rakja ide mert akkor ameddig nyomja addig használjon nitrót [/quote]a kód működik szóval... [/quote]de ha nyomva tartja a gombot nem lesz végtelen nitró, ahhoz fel kell engednie és újra megnyomni de remélhetőleg ennyi alapján már betudja rakni az időzítőt