Üdv nekem az lenne a gondom, hogy van egy RP mod amit editelek, tele van buggal és a házrendszernél elakadtam.
Az lenne a gond hogy aminok törlöm a házat akkor a játékos adatainál nem írja át 0-ra, hogy van háza ekkor nem tud újat venni mert azt írja a rendszer hogy még van háza(de igazából nincs). Ekkor ha egy ilyet írok hozzá
pInfo[playerid][pHaz] = 0;
kitörlöm és relogolok akkor a 0,0,0 koordinátára dob CJ skinnel és ha megint relogolok akkor megint ugyan ez a gond. Itt a teljes törölház parancs kódja
CMD:torolhaz(playerid, params[])
{
if(pInfo[playerid][pAdmin] >= 5)
{
new HID, S[128];
if(sscanf(params, \"d\", HID)) return SendClientMessage(playerid, FEHER, \"Használat: /törölház < Ház ID >\");
hInfo[HID][beX] = 20000;
hInfo[HID][beY] = 20000;
hInfo[HID][beZ] = -20000;
hInfo[HID][Eladva] = 0;
hInfo[HID][Ar] = 0;
format(hInfo[HID][Tulaj], 24, \"Eladó!\");
format(S, sizeof(S), \"[AC] %s törölt egy házat, ID: %d\", pInfo[playerid][pANev], HID);
SendAdminMessage(FONTOS, S);
Delete3DTextLabel(HazText[HID]);
DestroyPickup(HazPick[HID]);
HazMent(HID);
}
else
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy Tulajdonos!\");
}
return 1;
}