GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: pityusz200 - 2015. Július 22. - 22:15:44

Cím: Van olyan szkript ami a térképről egy paranccsal eltünteti a "jeleket"...
Írta: pityusz200 - 2015. Július 22. - 22:15:44
Sziasztok!
Van olyan szkript ami a térképről egy paranccsal eltünteti a \"jeleket\" ami jelzi a playerek honlétit?
Ez az RP-be segítene de ha nem RP-zünk akkor meg jó az ha látjuk! :) Ezért kéne paranccsal.
Jó lenne ha külön is lehetne állítani...
Pl: 1-2-3 látsszon a többi viszont ne
Remélem érthető a kérdés! :) Előre is köszönöm a válaszokat! :)
Cím: Van olyan szkript ami a térképről egy paranccsal eltünteti a "jeleket"...
Írta: Legend - 2015. Július 22. - 22:24:22
[admin]Ezt is áthelyeztem.[/admin]
Cím: Van olyan szkript ami a térképről egy paranccsal eltünteti a "jeleket"...
Írta: caRlos - 2015. Július 22. - 22:42:55
http://wiki.sa-mp.com/wiki/RemovePlayerMapIcon
Parancshoz berakod. Icon id \"12\"-t átírod.
Cím: Van olyan szkript ami a térképről egy paranccsal eltünteti a "jeleket"...
Írta: pityusz200 - 2015. Július 23. - 13:17:55
Köszönöm a linket de hova kell írni a szagtatot kockában talált írást? :)
Cím: Van olyan szkript ami a térképről egy paranccsal eltünteti a "jeleket"...
Írta: .random. - 2015. Július 23. - 16:47:52
Idézetet írta: pityusz200 date=1437596144\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"56547\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
eltünteti a \"jeleket\" ami jelzi a playerek honlétit?
Ebből azt vettem ki (nagynehezen) hogy a játékosok látják egymást a térképen, és te elakarod tüntetni ezt a jelzést, ha olyan kedved van. Ha valaki a parancsot beírja, akkor az \'láthatatlan\' lesz a térképen.
 
CMD:markers(playerid)
{
new a = GetMaxPlayers();
for(new i; i < a; i++) SetPlayerMarkerForPlayer(playerid, i, 0xFFFFFF00);
return 1;
}

 


Köszönöm a linket de hova kell írni a szagtatot kockában talált írást? :)
 
[/quote]
 :\'(
Cím: Van olyan szkript ami a térképről egy paranccsal eltünteti a "jeleket"...
Írta: pityusz200 - 2015. Július 23. - 22:16:22
Tudom hogy ennél hülyébb kérdést nem tudok feltenni de ezt hova írjam melyik helyre?
Cím: Van olyan szkript ami a térképről egy paranccsal eltünteti a "jeleket"...
Írta: ZSOLTI99 - 2015. Július 23. - 22:29:33
pl tedd oda ahol vannak a többi parancsok
Cím: Van olyan szkript ami a térképről egy paranccsal eltünteti a "jeleket"...
Írta: pityusz200 - 2015. Július 24. - 00:28:36
De az hol van? Be megyek a gamemodes mappába kiválasztom azt a filet amiben a világot futtatom és abba melyik sorba?
public OnPlayerConnect(playerid) vagy a
public OnPlayerSpawn(playerid) vagy a
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)  vagy hova?
Cím: Van olyan szkript ami a térképről egy paranccsal eltünteti a "jeleket"...
Írta: ZSOLTI99 - 2015. Július 24. - 09:56:24
pl ez után is be lehet másolni  
[ code=pawn] public OnPlayerDeath(playerid,
killerid, reason)
{
itt van vamlami kód
return 1;
}
és pl ide  be tudod másolni a parancsot
Cím: Van olyan szkript ami a térképről egy paranccsal eltünteti a "jeleket"...
Írta: pityusz200 - 2015. Július 24. - 14:45:20
Pawn Complier libay működése leállt



public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    new playercash;
   
    // if they ever return to class selection make them city
// select again first
gPlayerHasCitySelected[playerid] = 0;
   
if(killerid == INVALID_PLAYER_ID) {
        ResetPlayerMoney(playerid);
} else {
   playercash = GetPlayerMoney(playerid);
   if(playercash > 0)  {
      GivePlayerMoney(killerid, playercash);
      ResetPlayerMoney(playerid);
   }
}
      return 1;
}
{
new a = GetMaxPlayers();
for(new i; i < a; i++) SetPlayerMarkerForPlayer(playerid, i, 0xFFFFFF00);
return 1;
}
Cím: Van olyan szkript ami a térképről egy paranccsal eltünteti a "jeleket"...
Írta: ZSOLTI99 - 2015. Július 24. - 15:35:46
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    new playercash;
   
    // if they ever return to class selection make them city
   // select again first
   gPlayerHasCitySelected[playerid] = 0;
   
   if(killerid == INVALID_PLAYER_ID) {
        ResetPlayerMoney(playerid);
   } else {
      playercash = GetPlayerMoney(playerid);
      if(playercash > 0)  {
         GivePlayerMoney(killerid, playercash);
         ResetPlayerMoney(playerid);
      }
   }
      return 1;
}
 
CMD:markers(playerid)
{
new a = GetMaxPlayers();
for(new i; i < a; i++) SetPlayerMarkerForPlayer(playerid, i, 0xFFFFFF00);
return 1;
}

 
így mert ami neked van elég hiányos stb és mód elejére ha nincs bent #include <zcmd.inc>
vagy ha nem akarod módba akkor teheted külön scripbe is
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
 
CMD:markers(playerid)
{
new a = GetMaxPlayers();
for(new i; i < a; i++) SetPlayerMarkerForPlayer(playerid, i, 0xFFFFFF00);
return 1;
}
Cím: Van olyan szkript ami a térképről egy paranccsal eltünteti a "jeleket"...
Írta: pityusz200 - 2015. Július 24. - 18:13:12
E:\\GTA San Anders DOLGOK\\GTA Server\\samp03z_svr_R1_win32\\gamemodes\\Vilag_2015.07.24.pwn(161) : warning 225: unreachable code
E:\\GTA San Anders DOLGOK\\GTA Server\\samp03z_svr_R1_win32\\gamemodes\\Vilag_2015.07.24.pwn(161) : error 029: invalid expression, assumed zero
E:\\GTA San Anders DOLGOK\\GTA Server\\samp03z_svr_R1_win32\\gamemodes\\Vilag_2015.07.24.pwn(161) : error 017: undefined symbol \"cmd_markers\"
E:\\GTA San Anders DOLGOK\\GTA Server\\samp03z_svr_R1_win32\\gamemodes\\Vilag_2015.07.24.pwn(161) : error 029: invalid expression, assumed zero
E:\\GTA San Anders DOLGOK\\GTA Server\\samp03z_svr_R1_win32\\gamemodes\\Vilag_2015.07.24.pwn(161) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

 
Így jó?
 

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    new playercash;
    // if they ever return to class selection make them city
   // select again first
   gPlayerHasCitySelected[playerid] = 0;
   if(killerid == INVALID_PLAYER_ID) {
        ResetPlayerMoney(playerid);
   } else {
      playercash = GetPlayerMoney(playerid);
      if(playercash > 0)  {
         GivePlayerMoney(killerid, playercash);
         ResetPlayerMoney(playerid);
      }
   }
      return 1;
CMD:markers(playerid)
{
new a = GetMaxPlayers();
for(new i; i < a; i++) SetPlayerMarkerForPlayer(playerid, i, 0xFFFFFF00);
return 1;
}
Cím: Van olyan szkript ami a térképről egy paranccsal eltünteti a "jeleket"...
Írta: ZSOLTI99 - 2015. Július 24. - 20:33:58
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    new playercash;
    // if they ever return to class selection make them city
   // select again first
   gPlayerHasCitySelected[playerid] = 0;
   if(killerid == INVALID_PLAYER_ID) {
        ResetPlayerMoney(playerid);
   } else {
      playercash = GetPlayerMoney(playerid);
      if(playercash > 0)  {
         GivePlayerMoney(killerid, playercash);
         ResetPlayerMoney(playerid);
      }
   }
      return 1;
} // ez hiányzott szerintem ez a gond
CMD:markers(playerid)
{
new a = GetMaxPlayers();
for(new i; i < a; i++) SetPlayerMarkerForPlayer(playerid, i, 0xFFFFFF00);
return 1;
}
Cím: Van olyan szkript ami a térképről egy paranccsal eltünteti a "jeleket"...
Írta: pityusz200 - 2015. Július 25. - 23:19:23
Köszönöm a választ! Még nem tudom ,hogy működik-e de majd írok hogy sikerült-e! :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. Július 26. - 22:29:18 )

Még mindig nem jó.... Mi a baja???



public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    new playercash;
// if they ever return to class selection make them city
// select again first
gPlayerHasCitySelected[playerid] = 0;
if(killerid == INVALID_PLAYER_ID) {
       ResetPlayerMoney(playerid);
} else {
       playercash = GetPlayerMoney(playerid);
       if(playercash > 0)  {
          GivePlayerMoney(killerid, playercash);
          ResetPlayerMoney(playerid);
       }
}
       return 1;
} // ez hiányzott szerintem ez a gond
CMD:markers(playerid)
{
new a = GetMaxPlayers();
for(new i; i < a; i++) SetPlayerMarkerForPlayer(playerid, i, 0xFFFFFF00);
return 1;
}
 
Bemegyek a gamemodes mappába és be illesztem azt amit küldtél (azt tettem spoiler be is) és még mindig nem mukszik!?