public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SetPlayerPos(playerid X,Y,Z);
return 1;
}
Szájba rágósan:
new PlayerDeaths[MAX_PLAYERS];//játkos halálok számlálásra van
new PlayerKills[MAX_PLAYERS];//játékos ölésének számlálója
/*Mivel ezek változok így bármikor tudod őket tetszés szerint átírni stb.. */
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)/*Ez a függvény hívódik meg ha meghal valaki(playerid-> aki meghalt, killerid-> aki megölte, reason-> halál üzenetben mit jelenit meg(indok) pl ki is írhatod mindenkinek xyz ezzel és ezzel megölte ezt és ezt)*/
{
SendDeathMessage(killerid, playerid, reason);/*itt az említett halál üzenet ami a szerveren jobb oldali szélen közép tájt jeleniti meg a halálokat pl: jozsi [ikon] elemér*/
if(killerid != INVALID_PLAYER_ID)/*ha nem ismeretlen ember öli meg*/
{
PlayerKillCount[killerid] ++;/* hozzá ad egy killt-t az ölésekhez lejebb lesz más megoldás is*/
}
PlayerDeaths[playerid] ++;//halálok számához hozzá ad egyet (Ezt lehet így is pl: PlayerDeaths[playerid] += 1; [az egy helyére bármennyit írhatsz annyit ad hozzá kis matek])
/*Most jön amit kértél:*/
SetPlayerPos(playerid, X koordináta, Y, és Z korrdináta);/*elv ezt tudod micsoda */
SetPlayerFacingAngle(playerid, Koordináta);/*ez pedig beállítja hogy a játékos milyen írányba \"Nézzen\" azaz a skin arra fordul*/
return 1;
}
/*/save-val tudod lementeni szerveren a poziciót*/
/*Ha interiorban van a kórház akkor kell ez is*/
SetPlayerInterior(playerid, InteriorID);
Már nem tudom hanyadjára javítom elírások miatt
Remélem segíthettem sok sikert!