Alap objectekkel nem lehet megoldani, max lerakott objectekkel.
Lerakott objecteshez írok neked egy megoldást.
10perc.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016/07/25 - 16:03:07[/time] )
stock Vaneakozelben(playerid, _modelid) {
new modelid, Float:distancetoobject, Float:playerpos[3], result = -1;
GetPlayerPos(playerid, playerpos[0], playerpos[1], playerpos[2]);
for(new i; i < Streamer_CountItems(STREAMER_TYPE_OBJECT); i++) {
modelid = Streamer_GetIntData(STREAMER_TYPE_OBJECT, i, E_STREAMER_MODEL_ID);
if(modelid == _modelid) {
Streamer_GetDistanceToItem(playerpos[0], playerpos[1], playerpos[2], STREAMER_TYPE_OBJECT, i, distancetoobject);
if(distancetoobject < 3.0) {
SendClientMessage(playerid, -1, \"Közel áll hozzád egy 2000-es idjű object!\");
result = i;
break;
}
}
}
return result;
}
Nem teszteltem. Tessék.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016/07/25 - 16:06:06[/time] )
Vaneakozelben(playerid) pedig visszatér a objectid-vel.
gyakorlati példa:
public OnPlayerSpawn(playerid) {
new objectid = Vaneakozelben(playerid, 2000);
if(objectid == -1) {
SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs a közeledben 2000-es idjű object.\");
}else{
DestroyDynamicObject(objectid);
//pl törlöd.
}
return 1;
}