AddVehicleComponent(GetPVarInt(playerid, \"pCar\"), 1028);AddVehicleComponent(GetPVarInt(playerid, \"pCar\"), 1030);AddVehicleComponent(GetPVarInt(playerid, \"pCar\"), 1031);AddVehicleComponent(GetPVarInt(playerid, \"pCar\"), 1138);AddVehicleComponent(GetPVarInt(playerid, \"pCar\"), 1140);
new CarID = GetPVarInt(playerid, \"pCar\");AddVehicleComponent(CarID, 1028);AddVehicleComponent(CarID, 1030);AddVehicleComponent(CarID, 1031);AddVehicleComponent(CarID, 1138);AddVehicleComponent(CarID, 1140);
ajj nem mindegy? ...
ez a gyorsabb:AddVehicleComponent(GetPVarInt(playerid, \"pCar\"), 1028);AddVehicleComponent(GetPVarInt(playerid, \"pCar\"), 1030);AddVehicleComponent(GetPVarInt(playerid, \"pCar\"), 1031);AddVehicleComponent(GetPVarInt(playerid, \"pCar\"), 1138);AddVehicleComponent(GetPVarInt(playerid, \"pCar\"), 1140);
Ez a megoldás jó lehet, amit a második kérdésedben említettél. Memóriatakarékos, mert csak egyszer foglalsz le a memóriában és azt írod/olvasod ezek után.
Ez a megoldás jó lehet, amit a második kérdésedben említettél. Memóriatakarékos, mert csak egyszer foglalsz le a memóriában és azt írod/olvasod ezek után. De nem lesz olyan, h keveredik a másikkal ha többször használom, vagy valami ilyesmi ? [/quote]Szerintem elképzelhetõ hogy kavarodik ha pl. 2 vagy több játékosnak küldesz egyszerre formázott üzenetet vagy textdrawot stb. de nemtudom biztosra.
Ez a megoldás jó lehet, amit a második kérdésedben említettél. Memóriatakarékos, mert csak egyszer foglalsz le a memóriában és azt írod/olvasod ezek után. De nem lesz olyan, h keveredik a másikkal ha többször használom, vagy valami ilyesmi ? [/quote]Szerintem elképzelhetõ hogy kavarodik ha pl. 2 vagy több játékosnak küldesz egyszerre formázott üzenetet vagy textdrawot stb. de nemtudom biztosra. [/quote]Szereztem egy módot, amiben úgy van, hogy minden egyszer megvan csinálva és kész! Nagy mód, jelenleg is fut a szerver. És megy rajta minden jól.