Szerző Téma: Változók probléma  (Megtekintve 975 alkalommal)

Változók probléma
« Dátum: 2016. Június 02. - 19:42:24 »
0 Show voters
Sziasztok! Lényegében próbálkoztam egy olyan kis script-el, ami ha a HP-d 20 alá csökken, akkor autómatikusan 100-ra tölti. Akárhogy bűvészkedtem a változókkal vagy hibát írt a pawno, vagy csak nem működött. Valaki tud segíteni?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. Június 02. - 20:25:10 )

Egyenlőre ezt írtama defined filterscript alá:
GetPlayerHealth(playerid,Health);
if (Health > 50.0)
SetPlayerHealth (playerid, 100)
return 1;

 
De nem működik :(
« Utoljára szerkesztve: 2016. Június 02. - 20:25:10 írta GoldTec »

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
Változók probléma
« Válasz #1 Dátum: 2016. Június 02. - 20:25:24 »
0 Show voters
Először másold be a kódot mert így fejbe senki se tud segíteni hogy ha nem lát semmit.

Változók probléma
« Válasz #2 Dátum: 2016. Június 02. - 20:32:39 »
0 Show voters
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
GetPlayerHealth(playerid,Health);
if (Health > 50.0)
SetPlayerHealth (playerid, 100)
return 1;
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
 
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"GT Script\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
// Do something here
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

Nem elérhető RIP

Változók probléma
« Válasz #3 Dátum: 2016. Június 02. - 20:37:07 »
0 Show voters
Rossz helyre írtad, az egyszer biztos. Próbáld meg public OnPlayerSpawn alá írni esetleg (de ha nem teljesen így van akkor bocs, én sem vagyok egy profi, még csak tanulgatom).

Változók probléma
« Válasz #4 Dátum: 2016. Június 02. - 20:42:04 »
0 Show voters
szerver\\filterscripts\\GTscript.pwn(70) : error 017: undefined symbol \"Health\"
szerver\\filterscripts\\GTscript.pwn(71) : error 017: undefined symbol \"Health\"
szerver\\filterscripts\\GTscript.pwn(73) : error 001: expected token: \";\", but found \"return\"
ezeket írja :D

Nem elérhető RIP

Változók probléma
« Válasz #5 Dátum: 2016. Június 02. - 21:16:29 »
0 Show voters
Hozz létre egy Float típusú változót (new Float:Health;) és a pontos vesszőket ne hagyd ki (a SetPlayerHealth nál hagytad ki)
 

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new Float:Health;
GetPlayerHealth(playerid, Health);
if (Health < 20.0)
{
SetPlayerHealth(playerid, 100);
}
return 1;
}

 
Így működik, lehet nem a legszebb megoldás de működik :DD .
« Utoljára szerkesztve: 2016. Június 02. - 23:23:59 írta RIP »

Változók probléma
« Válasz #6 Dátum: 2016. Június 02. - 22:26:28 »
0 Show voters
Tehát ha a játékos HP-ja nagyobb, mint 20, akkor felrakja 100-ra neki?  :shocking:
Fordítsd meg a reláció jelet.  :shurg:

Nem elérhető RIP

Változók probléma
« Válasz #7 Dátum: 2016. Június 02. - 23:23:30 »
0 Show voters
Hoppá, hosszú volt a nap :D , köszi, hogy szóltál.

Változók probléma
« Válasz #8 Dátum: 2016. Június 03. - 12:37:41 »
0 Show voters
köszi :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016. június 03. 12:39:38[/time] )

\\gamemodes\\game.pwn(626) : error 003: declaration of a local variable must appear in a compound block
game.pwn(626) : error 010: invalid function or declaration
game.pwn(628) : error 010: invalid function or declaration
gamemodes\\game.pwn(632) : error 010: invalid function or declaration

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016. június 03. 12:41:11[/time] )

egyébkéntr nem látom hol hagytam volna ki vesszőt :D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. Június 03. - 12:43:02 )

már megvan :DDD csak kihagytam ezt a jelet: { nem tudom minek hívják hivatalosan én csak kapocsnak ismerem :D
« Utoljára szerkesztve: 2016. Június 03. - 12:43:02 írta GoldTec »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal