GTA Közösség - A magyar GTA fórum
		San Andreas Multiplayer (SA-MP / Open.mp) => SA-MP / Open.mp: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Zsox - 2011. augusztus 26. - 00:49:19
		
			
			- 
				Ha mondjuk egy paranccsal letároljuk a játékos pozícióját sima Float változóba: GetPlayerPos(playerid, px, py, pz);, akkor az csak azé a játékosé lesz, vagy ha másik játékos is beírja ezt a parancsot, akkor az övé felülírja ezeket?
 Vagy inkább így használjam?
 new Float:px[MAX_PLAYERS];
 new Float:py[MAX_PLAYERS];
 new Float:pz[MAX_PLAYERS];
 GetPlayerPos(playerid, px[playerid], py[playerid], pz[playerid]);
- 
				Nem írják felül egymást, minden játékosnak külön mentõdik el a pozíciója.
			
- 
				én az ilyen dolgokra mást,vagyis enumot használok pl.:
 [pawn]enum SaveENUM { Float:sX, Float:sY, Float:sZ, Float:sA, SavedPos };
 new Save[MAX_PLAYERS][saveENUM];[/pawn]
- 
				Mindenféleképpen az utóbbit használd hiszen amennyi játékos van, annyi információt kell tárolni.
 Tökéletes megoldás az enum is habár én erre a dologra pVar-t javasolnám, feltéve ha nem kell menteni ezeket az adatokat fájlba/adatbázisba.
 Ezeknek a használata nem sokszor ismétlõdõ (5 percenként beírja valaki néha?), így nem okoz különösebb megterhelést a pozíció tárolásnál és felhasználásnál sem.
 Itt most épp nem a sebességre kell gondolni, hanem a memória spórolásra.  :angel: