-
Üdv!
Mikor létrehozok egy valamit pl: new Timer, new Police,...
Akkor ha fel is használtam akkor is azt írja hogy never used, vagy egyéb más hasonló hibákat:
D:\\Program Files (x86)\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\szerver\\gamemodes\\Cw.pwn(815) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"Game\"
D:\\Program Files (x86)\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\szerver\\gamemodes\\Cw.pwn(78) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"Starter\"
A problémás sorok:
Starter = SetTimer(\"intermission\", 1, false);
Game = SetTimer(\"game\", 10000, true);
-
#include < a_samp >
new
Starter,
Game;
public OnFilterScriptInit ( )
{
Starter = SetTimer( \"intermission\", 1, false );
Game = SetTimer( \"game\", 10000, true );
}
public OnFilterScriptExit ( )
{
KillTimer( Starter );
KillTimer( Game );
}
-
Nem feltétlenül kell KillTimer!
Ha használni akarja még késõbb máshogy!
-
Otthon megpróbálom, egyébként killtimer máshol lesz, csak ahoz kellet azonosítót létrehoznom
-
ezeket a warningokat azért írja mert a változót sehol nem használod :) szóval kb feleslegesek...ha nem akarod használni a timer azonosítást akkor nincs is értelme eltárolni az IDját
-
Starter = SetTimer( \"intermission\", 1, false );[/quote]
az az 1 az eléggé bugos lesz szerintem.
-
Starter = SetTimer( \"intermission\", 1, false );
az az 1 az eléggé bugos lesz szerintem.
[/quote]
miért is?
-
Eléggé leterhelné a rendszert, ha true lenne...de false van ott:
SetTimer( \"intermission\", 1, false );
-
Kill timert írd át :D :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
-
Vannak használva:
Starter = SetTimer(\"intermission\", 1, false);
Game = SetTimer(\"game\", 10000, true);
ez nem elég?
-
Nem, mert itt csak eltárolod a változóban a timert, de sehol nem \"veszed\" ki belõle, magyarán nem használod. Elõbb leírtam, hogy mód elinduláskor indítod a timert, amikor meg kilép a módból, akkor kilövöd a timert...
#include < a_samp >
new
Starter,
Game;
public OnFilterScriptInit ( )
{
Starter = SetTimer( \"intermission\", 1000, false );
Game = SetTimer( \"game\", 10000, true );
}
public OnFilterScriptExit ( )
{
KillTimer( Starter );
KillTimer( Game );
}
-
Akkor a killtimer volt a hibája, most jó
-
Üdv!
Mikor létrehozok egy valamit pl: new Timer, new Police,...
Akkor ha fel is használtam akkor is azt írja hogy never used, vagy egyéb más hasonló hibákat:
D:\\Program Files (x86)\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\szerver\\gamemodes\\Cw.pwn(815) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"Game\"
D:\\Program Files (x86)\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\\szerver\\gamemodes\\Cw.pwn(78) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"Starter\"
A problémás sorok:
Starter = SetTimer(\"intermission\", 1, false);
Game = SetTimer(\"game\", 10000, true);
-
#include < a_samp >
new
Starter,
Game;
public OnFilterScriptInit ( )
{
Starter = SetTimer( \"intermission\", 1, false );
Game = SetTimer( \"game\", 10000, true );
}
public OnFilterScriptExit ( )
{
KillTimer( Starter );
KillTimer( Game );
}
-
Nem feltétlenül kell KillTimer!
Ha használni akarja még késõbb máshogy!
-
Otthon megpróbálom, egyébként killtimer máshol lesz, csak ahoz kellet azonosítót létrehoznom
-
ezeket a warningokat azért írja mert a változót sehol nem használod :) szóval kb feleslegesek...ha nem akarod használni a timer azonosítást akkor nincs is értelme eltárolni az IDját
-
Starter = SetTimer( \"intermission\", 1, false );[/quote]
az az 1 az eléggé bugos lesz szerintem.
-
Starter = SetTimer( \"intermission\", 1, false );
az az 1 az eléggé bugos lesz szerintem.
[/quote]
miért is?
-
Eléggé leterhelné a rendszert, ha true lenne...de false van ott:
SetTimer( \"intermission\", 1, false );
-
Kill timert írd át :D :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
-
Vannak használva:
Starter = SetTimer(\"intermission\", 1, false);
Game = SetTimer(\"game\", 10000, true);
ez nem elég?
-
Nem, mert itt csak eltárolod a változóban a timert, de sehol nem \"veszed\" ki belõle, magyarán nem használod. Elõbb leírtam, hogy mód elinduláskor indítod a timert, amikor meg kilép a módból, akkor kilövöd a timert...
#include < a_samp >
new
Starter,
Game;
public OnFilterScriptInit ( )
{
Starter = SetTimer( \"intermission\", 1000, false );
Game = SetTimer( \"game\", 10000, true );
}
public OnFilterScriptExit ( )
{
KillTimer( Starter );
KillTimer( Game );
}
-
Akkor a killtimer volt a hibája, most jó