-
Sziasztok,
Van a változó: uzemanyag
és szeretném hogy a változó értéke attól függjön,hogy milyen csoportban van a jármû típusa.
Ez alatt ezt értem: Pizzás robogónak 15 legyen az értéke,Sentinelnek 60,Kamionnak 200.
Köszönöm elõre is a segítõkész emberek válaszait :D
-
Tessék, ongamemodeinitnél beállíthatod az értékeket.
Uzemanyag[sentinel] = 60;.......
enum Vnames
{
Pizzaboy,
Sentinel,
Roadtrain,
};
new Uzemanyag[Vnames];
-
Nincs valami gyorsabb megoldás? mert itt az összesnél meg kell határozni :S
-
Hát modell ID-k alapján.
Itt is be kell állítani az értéket.
enum Vnames
{
448,
405,
515,
};
new Uzemanyag[Vnames];
-
Most nincs kedvem minden model id-vel megcsinálni,de lenne egy újabb kérdésem:
[pawn]JarmuInfo[MAX_VEHICLES][uzemanyag] = 100;[/pawn]
error 032: array index out of bounds (variable \"JarmuInfo\")
-
Most nincs kedvem minden model id-vel megcsinálni,de lenne egy újabb kérdésem:
JarmuInfo[MAX_VEHICLES][uzemanyag] = 100;
error 032: array index out of bounds (variable \"JarmuInfo\")
Meg kell adnod külön a jármû ID-ket, ne a MAX_VEHICLES-el.
-
Ezt hogy csinálhatnám meg?Hogy az összes kocsi Uzemanyag változója 100 legyen.
-
Ezt hogy csinálhatnám meg?Hogy az összes kocsi Uzemanyag változója 100 legyen.
for(new i; i< MAX_VEHICLES;i++) JarmuInfo[uzemanyag] = 100;
-
Köszi :D
-
new
VehicleFuel[MAX_VEHICLES];
new
i = -1;
for(;++i < MAX_VEHICLES;)
{
switch(GetVehicleModel(i))
{
case 411:
VehicleFuel = 40;
}
}
Viszont ha minden jármûnek 100-at akarsz:
new
VehicleFuel[MAX_VEHICLES];
new
i = -1;
for(;++i < MAX_VEHICLES;)
VehicleFuel = 100;
-
És ha minden jármûnek külön akarok,akkor VehicleFuel[vehicleid] kell majd,vagy kérjem le a modell id-jét?
És elõször arra gondoltam,hogy nem külön állítom be az összeset hanem külön csoportok lennének.
pl.: 40l (414,413,456) 50l (412,433) stb
-
Már leírta DrAkE.
for(;++i < MAX_VEHICLES;)
{
switch(GetVehicleModel(i))
{
case 411: // A jármû modelje, aminek 40es értéket adunk.
VehicleFuel = 40;
}
}
Így külön-külön beállíthatod mindegyik modelre.
switch(GetVehicleModel(i))
{
case 411: VehicleFuel = 40;
case 412: VehicleFuel = 41;
case 413: VehicleFuel = 100;
case 414: VehicleFuel = 20;
case 415: VehicleFuel = 39;
}
-
De nem erre gondolok,hanem még egyszerûbben xd,de akkor gondolom nem lehet ennél egyszerûbben.
-
Ha x-tõl y modelig szeretnéd, akkor meg lehet oldani egyszerûbben.
switch(GetVehicleModel(i))
{
case 411..456: VehicleFuel = 40;
case 457..460: VehicleFuel = 12;
}
-
Nem úgy akartam.
Hanem úgy hogy pl.:
40LiteresKocsik {
412,
454,
478,
}
50LiterKocsi{
433,
476,
498,
}
Ilyen stílusra gondoltam.
-
Ez sem sokkal könnyebb.
#define MAX_40L 3
new 40Literes[MAX_40L] = {
412,
454,
478
};
for(new i; i < MAX_40L; i++)
{
if(40Literes == GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)))SendClientMessage(playerid,-1,\"Ebbe a kocsiba 40 liter benzin fér.\");
}