Szerző Téma: Valki elmagyarázná  (Megtekintve 454 alkalommal)

Valki elmagyarázná
« Dátum: 2013. július 12. - 12:25:07 »
0 Show voters
Sziasztok valaki eltudná magyarázni hogy a következõ sokrok mit szolgálnak és mire jók?
 
new name[MAX_PLAYER_NAME];//A értetlen
new dinicreate[64];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(dinicreate, sizeof(dinicreate), \"Jogsik/%s.ini\", name);
dini_Create(dinicreate);
if(dini_Int(dinicreate, \"Jogsik\") == 0)
{
dini_IntSet(dinicreate, \"Jogsik\", 1)

 
+VAlaki le irná hogy hogyan tudom azt megcsinálni hogy amedig valaki nem ija be azt hogy /kinyit adig ne tudjon beszálni egy autóba sem?

Nem elérhető SnooP

  • 1798
  • SnooP
    • Profil megtekintése
Valki elmagyarázná
« Válasz #1 Dátum: 2013. július 12. - 12:36:53 »
0 Show voters
Idézetet írta: narancs741 date=1373624707\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39643\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

new name[MAX_PLAYER_NAME];// Egy olyan tömb aminek értéke a játékos nevének maximum hosszának az értéke(magyarán a tömb mértéke 24 mivel a felett nem lehet játékos név)
new dinicreate[64]; // A fájlod neve amiben mentesz
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); // Lekérdezed a játékos nevét és ennek a függvénynek a visszatérési értéke a fent lévõ változóban fog eltárolódni, értéke annyi amennyi karakterbõl áll a játékos neve (ugye nem feltétlen kell 24 karakterbõl állni)
format(dinicreate, sizeof(dinicreate), \"Jogsik/%s.ini\", name); // Megadod a fájlod mentéséhez szükséges elérhetõséget és belerakod a játékos nevének értékét
dini_Create(dinicreate); // Létrehozod a filet a játékos nevével
if(dini_Int(dinicreate, \"Jogsik\") == 0)  // Lekérdezed, ha a fájlban lévõ Jogsi paraméter értéke egyenlõ-e 0-ával
{
dini_IntSet(dinicreate, \"Jogsik\", 1) // Ha igen átállítod 1-re (gondolom azért mert szerzett jogsit)

 

A kinyit parancs ZCMD-vel:
 

CMD:kinyit(playerid, params)
{
GetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); // Lekérdeztük a paramétereit az autónak
SetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, 1, bonnet, boot, objective); //  Ha a parancs igaz akkor beállítjuk az ajtókat 1-re (vagyis ki lehet õket nyitni)
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2013. július 12. - 12:41:42 írta SnooP »

Valki elmagyarázná
« Válasz #2 Dátum: 2013. július 12. - 12:41:56 »
0 Show voters
Köszönöm :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal