Heló!
Csináltam egy éhség, szomj-as cuccot a szerveremhez és egy darabig ment is de most nem mûködik az éhség számláló.
new EhsegTimer[MAX_PLAYERS];
new SzomjTimer[MAX_PLAYERS];
forward OraFrissit(playerid);
forward EhsegFrissit(playerid);
forward SzomjFrissit(playerid);
Spawnoláskor:
KillTimer(EhsegTimer[playerid]),EhsegTimer[playerid] = SetTimerEx(\"EhsegFrissit\", 60000, true, \"d\", playerid);
KillTimer(SzomjTimer[playerid]),SzomjTimer[playerid] = SetTimerEx(\"SzomjFrissit\", 30000, true, \"d\", playerid);
public OraFrissit(playerid)
{
StatFrissit(playerid);
KillTimer(HourTimer[playerid]);
HourTimer[playerid] = SetTimerEx(\"HourJump\", 1000, true, \"i\", playerid);
KillTimer(EhsegTimer[playerid]),EhsegTimer[playerid] = SetTimerEx(\"EhsegFrissit\", 60000, true, \"d\", playerid);
KillTimer(SzomjTimer[playerid]),SzomjTimer[playerid] = SetTimerEx(\"SzomjFrissit\", 30000, true, \"d\", playerid);
return 1;
}
stock StatFrissit(playerid)
{
new S10[128],S11[128];
format(S10, sizeof(S10), \"Éhség: %d %%\", pInfo[playerid][pEhseg]);
TextDrawSetString(StatEhseg[playerid], S10);
format(S11, sizeof(S11), \"Szomj: %d %%\", pInfo[playerid][pSzomj]);
TextDrawSetString(StatSzomj[playerid], S11);
return 1;
}
public EhsegFrissit(playerid)
{
if(pInfo[playerid][pEhseg] == 0)
{
SetPlayerHealth(playerid, 0);
}else{
OraFrissit(playerid);
pInfo[playerid][pEhseg] --;
}
return 1;
}
public SzomjFrissit(playerid)
{
if(pInfo[playerid][pSzomj] == 0)
{
SetPlayerHealth(playerid, 0);
}else{
OraFrissit(playerid);
pInfo[playerid][pSzomj] --;
}
return 1;
}
Azt hiszem ennyi kell hozzá ami fontosabb ebbe mi a hiba?
Le compilálja csak nem mûködik
A Szomj része mûködik