-
Elkezdtem a 3D-s szövegeket és úgy szeretném ha belemegy a szövegbe akkor bedobja az interiorba de elakadtam valószínüleg mert kezdõ vagyok.. :/
( Tudom kell a kód beszúrás de így el tudom magyarázni mit hogyan csináltam. )
Create3DTextLabel(\"Rendõrség\",0x008080FF,-217.8439,979.1686,19.5041,7.0,0); / Ez a rendõrség ajtója a szöveg megjelenik nem nagy betûvel de látható..
Create3DTextLabel(\"Kijárat\",0x008080FF,-208.3732,978.6711,19.1489,7.0,1); / ez elvileg belülrõl lenne látható de nem tudom, hogyan tudhatnám meg a benti ajtó kordinátáját szóval arra gondoltam, hogy helyettesítem valamivel, majd bemegyek és /save aztán berakom a modba.
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 8.0, -217.8439,979.1686,19.5041)) // ez szintén a rendõr ajtó
{
SetPlayerPos(playerid, 322.197998,302.497985,999.148437); ez az interior ID
}
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 8.0, -208.3732,978.6711,19.1489)) // ez lenne a kijövetel de ezt is csak helyettesítettem mert nem fogadta el a pawno és csak így sikerült elfogadtatni.
{
SetPlayerPos(playerid, -208.3732,978.6711,19.1489); ez szintén helyettesített
}
return 1;
}
Szóval a szöveget látom és meg örültem, hogy elsõre sikerült de nem teleportál be mikor a szöveghez megyek :/ ha tudtok segíteni annak nagyon örülnék, a többi menni fog mert figyelek, hogy úgy csináljam ahogy elmondtátok.
Elõre is köszönöm a segítségeteket!
-
forward Teszt();
public Teszt()
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 8.0, -217.8439,979.1686,19.5041)) SetPlayerPos(playerid, 322.197998,302.497985,999.148437);
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 8.0, -208.3732,978.6711,19.1489)) SetPlayerPos(playerid, -208.3732,978.6711,19.1489);
}
return 1;
}
OnGameModeInithez vagy OnFilterScriptInithez
SetTimer(\"Teszt\", 1000, true);
-
De az interior belsejében lévõ ajtónak a kordinátáját honnan tudhatnám meg??
Mert nem tesz be, most átírtam kicsit és ha pont a szövegre megyek akkor portál de elkezdek zuhanni :/
-
Melyik rendõrségrõl van szó?
-

Nem hiszem, hogy teljesen rendõrség, de cella az van és egy iroda ami elég. A neve Barbara room.
Ez meg az interiorának az ID-je.: 322.197998,302.497985,999.148437
Ez történik ha a szövegre állok. Elkezd zuhanni és a tengerbe dob le.
http://www.kephost.com/links.php?file=iapi707teqzzfaflw5ca.png
http://www.kephost.com/links.php?file=28282l5uy9sy6qx2tzua.png
http://www.kephost.com/links.php?file=zpkw9ojfwx9tdp9pf0fu.png
-217.8439,979.1686,19.5041 <-- Ez a kordináta a szövegé ami az ajtó elött van itt kéne bedobni az interiorba.
322.197998,302.497985,999.148437 <-- Barbara room ID
-208.3732,978.6711,19.1489 <-- Ezt a kordinátát csak azért tettem bele, hogy ne jelezzen hibát a pawno és ki tudjam próbálni de e helyett az interioron belül lévõ kijáratnak a kordinátáját tenném, de azt még nem tudom /save -elni mert nem kerültem be.
-
Interior ID kéne és a SetPlayerPos mellé még egy SetPlayerInterior...;)
és amikor kijössz egy SetPlayeriInterior(playerid, 0);
Ahol találtad ezt az Intit ott meg is tudod szerintem találni, hogy melyik interiorba van. ^^ de ha nagyon kell utánatudok nézni. ;)
-
Majd a kijárat koordinátáit változtasd meg!
public OnPlayerUpdate ( playerid )
{
if ( IsPlayerInRangeOfPoint ( playerid , 2.0, -217.8439,979.1686,19.5041 ) ) SetPlayerPos ( playerid, 322.197998, 302.497985, 999.148437 ), SetPlayerInterior ( playerid, 5 ); // Bejárat
else if ( IsPlayerInRangeOfPoint ( playerid, 2.0, -208.3732,978.6711,19.1489 ) ) SetPlayerPos ( playerid, -220.8439,979.1686,19.5041 ), SetPlayerInterior ( playerid, 0 ); // Kijárat
}
-
IceMan, megcsináltam amit mondtál, amit leírtál azt beillesztettem és az intibe be is rakot.. Bent lementettem pár kordinátát, pl.: 3D szöveg kijárat felirattal és kicsit elõrrébb egy másikat mentettem, hogy ha bemegyek akkor messzebb dobjon be azért, hogy nehogy kidobjon ahogy belépek de valamiért így is kidob az intibõl.. :S
{
if ( IsPlayerInRangeOfPoint ( playerid , 2.0, -217.8439,979.1686,19.5041 ) )
SetPlayerPos ( playerid, 322.0678,304.4984,999.1484 ),
SetPlayerInterior ( playerid, 5 ); // Bejárat
else if ( IsPlayerInRangeOfPoint ( playerid, 2.0, 322.1519,302.5504,999.1484 ) )
SetPlayerPos ( playerid, -214.9388,978.4625,19.3382 ),
SetPlayerInterior ( playerid, 0 ); // Kijárat
}
-217.8439,979.1686,19.5041 <-- Rendõrség felirat, ha rámegyek be kell tennie az intibe.
322.0678,304.4984,999.1484<-- Ez a kijárattól kb. 4-5lépéssel messzebb van, hogy véletlen se érjek bele a kijáratba mert kidobna.
322.1519,302.5504,999.1484<-- Kijárat felirat ha rámegyek akkor ki kéne dobnia az intibõl.
-214.9388,978.4625,19.3382<-- Ide teleportál ha kimegyek ez is messzebb van 4-5lépéssel a Rendõrség felirattól, hogy nehogy kavarodás legyen..
Vajon mi lehet a baj? Valaki megnézné nekem? A rendõrséget ahol a felirat megjelenik azt Fort Carsonba találhatjátok meg egy sheriff épület nem messze tõle van egy kórház is.
Elõre is köszi a választ!
-
Bocsi a dupla postért de kérném, hogy valaki segítsen ha tud, nézze meg vagy nem tudom, hogy mi lehet a baj, mert most megírtam így is, még messzebb a teleportáló kordinátáktól és még így is bezavarodik és kibe dobál az intibõl szerintem.
Ezt csináltam most utoljára.:
Ezt OnGameModeInit alá tettem.
Create3DTextLabel(\"Rendõrség\",0x008080FF,-217.8439,979.1686,19.5041,7.0,0);
Create3DTextLabel(\"Kijárat\",0x008080FF, 322.2707,302.3593,999.1484,7.0,1);
Ezt meg az OnPlayerUpdate(playerid) alá..
{
if ( IsPlayerInRangeOfPoint ( playerid , 7.0, -217.8439,979.1686,19.5041 ) )
SetPlayerPos ( playerid, 322.9493,306.9644,999.1484 ),
SetPlayerInterior ( playerid, 5 ); // Bejárat
else if ( IsPlayerInRangeOfPoint ( playerid, 7.0, 322.2707,302.3593,999.1484 ) )
SetPlayerPos ( playerid, -211.6532,979.1840,19.3232 ),
SetPlayerInterior ( playerid, 0 ); // Kijárat
}
-
IsPlayerInRangeOfPoint ( playerid , 7.0, -217.8439,979.1686,19.5041 )-nélállítsd át a 7.0-t arra az értékre amennyi radián belül \"mûködjön\" a dolog :D
-
IsPlayerInRangeOfPoint ( playerid , 7.0, -217.8439,979.1686,19.5041 )-nélállítsd át a 7.0-t arra az értékre amennyi radián belül \"mûködjön\" a dolog :D
Te tisztába vagy, hogy mennyi jelet a 7.0 ?
2m-rõl is mûködésbe lép. Az jó 2.0 vagy 3.0
-
JóJó de most minek nekem magyarázod mikor tudom? :D csak mondtam állítsa át a 7.0-t mert a példájában úgy volt.
-
ICPM
-
Akkor ha vissz*rakom 2.0-ra akkor elvileg mûködni fog?
Mert akkora csak gratulálni tudok magamnak,hogy a bentit ilyen nagy távolságra raktam... mert akkor ott ér bele.. :s am a betü méretét lehet állítani?
Jajj... átírtam 2.0-ra és hibátlan. Én azt hittem errõl, hogy ez csak annyit jelent, hogy milyen közelrõl látható a felirat.. Hát nagyon köszönöm a segítséget, mostmár bemegy és kijön tök jó viszont szöveget nem látok ha arra van ötlet akkor azt még megköszönném, és most megyek csinálok pár intit még :D