Szia! Tessék, le írtam a kapu készítés menetét:
Létrehozzuk a változót:
new kapuneve; //A kapu változója
OnGameModeInit-nél lekreáljuk a \"kapuneve\" nevû váltózóval ellátott kaput:
public OnGameModeInit()
{
kapuneve = CreateObject(modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ, Float:Látótávolság); //A zárt kapu
return 1;
}
OnPlayerCommandText-hez berakjuk a parancsot, ami majd mozgatni fogja a kaput:
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/nyit\", true) == 0)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, hatósugár,x,y,z)) // Ha a játékos x,y,z körzetén belül van. Ajánlatos a kapu koordinátája!
{
MoveObject(kapunev, x, y, z, sebesség); //Ahova mozgatja, ha valaki beírja a /kapu-nyit parancsot, nyitott kapu helyzete!
}
else
{
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Hiba: Nem vagy a kapu melett!\");
}
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/zar\", true) == 0)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, hatósugár,x,y,z)) // Ha a játékos x,y,z körzetén belül van. Ajánlatos a kapu koordinátája!
{
MoveObject(kapunev, x, y, z, sebesség); //Ahova mozgatja, ha valaki beírja a /kapu-zar parancsot, zárt kapu helyzete!
}
else
{
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Hiba: Nem vagy a kapu melett!\");
}
return 1;
}
return 0;
}
Sebesség: Amilyen sebességgel mozgatja az objectet, jelen esetben a kaput. Az ajánlott érték 2.0
Hatósugár: Jelen esetben azt jelenti, hogy milyen messze lehet kinyitni a kaput. Az alap érték 7.0
Remélem sikerült, ha nem írj pü-t vagy hozzászólást és segítek! ;)
Új filterscript, kitörlöd a tartalmát, beillesztés:
#include a_samp
new kapuneve; //A kapu változója
public OnGameModeInit()
{
kapuneve = CreateObject(987,1340.40002441,725.20001221,9.60000038,0.00000000,0.00000000,90.00000000); //A zárt kapu
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/nyit\", true) == 0)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0,1340.4000244141, 725.20001220703, 3.5999999046326)) // Ha a játékos x,y,z körzetén belül van. Ajánlatos a kapu koordinátája!
{
MoveObject(kapuneve, 1340.4000244141, 725.20001220703, 3.5999999046326, 2.0); //Ahova mozgatja, ha valaki beírja a /kapu-nyit parancsot, nyitott kapu helyzete!
}
else
{
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Hiba: Nem vagy a kapu melett!\");
}
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/zar\", true) == 0)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0,1340.40002441,725.20001221,9.60000038)) // Ha a játékos x,y,z körzetén belül van. Ajánlatos a kapu koordinátája!
{
MoveObject(kapuneve, 1340.40002441,725.20001221,9.60000038, 2.0); //Ahova mozgatja, ha valaki beírja a /kapu-zar parancsot, zárt kapu helyzete!
}
else
{
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Hiba: Nem vagy a kapu melett!\");
}
return 1;
}
return 0;
}