public OnPlayerSpawn(playerid){ switch(dmid[playerid]) { case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,3.5); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be } default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt GivePlayerMoney(playerid,100); GivePlayerWeapon(playerid,1,1); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS } } return 1;}
SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
if(dm[playerid]==1){SetPlayerPos(playerid,2649.1123046875,-2503.9345703125,13.4921875); //dm1SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFF00}Dm Visszaspawn: {FF0606}Visszakerültél a DM zónába Kilépés /ExitDm\");GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000); SetPlayerArmour(playerid, 100.0); SetPlayerHealth(playerid, 100); return 1;}if(dm[playerid]==2){SetPlayerPos(playerid,2791.1076660156,-2417.3090820313,13.632853507996);//dm2 SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFF00}Dm Visszaspawn: {FF0606}Visszakerültél a DM zónába Kilépés /ExitDm\"); GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000); SetPlayerArmour(playerid, 100.0); SetPlayerHealth(playerid, 100); return 1;}if(dm[playerid]==3){SetPlayerPos(playerid,-8.2703,1530.8982,12.7500);//dm3SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFF00}Dm Visszaspawn: {FF0606}Visszakerültél a DM zónába Kilépés /ExitDm\"); GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000); SetPlayerArmour(playerid, 100.0); SetPlayerHealth(playerid, 100); return 1;}if(dm[playerid]==4){SetPlayerPos(playerid,-530.8275,2602.8733,53.4232);//dm4 SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFF00}Dm Visszaspawn: {FF0606}Visszakerültél a DM zónába Kilépés /ExitDm\"); GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000); SetPlayerArmour(playerid, 100.0); SetPlayerHealth(playerid, 100); return 1;}if(dm[playerid]==5){SetPlayerPos(playerid,21.5741,2245.2517,126.7183);//dm5 SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFF00}Dm Visszaspawn: {FF0606}Visszakerültél a DM zónába Kilépés /ExitDm\"); GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000); SetPlayerArmour(playerid, 100.0); SetPlayerHealth(playerid, 100); return 1;} if(dm[playerid]==6){SetPlayerPos(playerid,2628.3442,2760.7800,23.8222);//dm6 SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFF00}Dm Visszaspawn: {FF0606}Visszakerültél a DM zónába Kilépés /ExitDm\"); GivePlayerWeapon(playerid, 38, 3000); SetPlayerArmour(playerid, 100.0); SetPlayerHealth(playerid, 100);return 1;} if(dm[playerid]==7){SetPlayerPos(playerid,-975.975708,1060.983032,1345.671875);//dm7 SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFF00}Dm Visszaspawn: {FF0606}Visszakerültél a DM zónába Kilépés /ExitDm\");SetPlayerInterior(playerid, 10); SetPlayerHealth(playerid, 100);return 1;}
Hát ez elég érdekes lesz, de megoldjuk, a módban van OnPlayerSpawn?
public OnPlayerSpawn(playerid){ TogglePlayerControllable(playerid, false);SetTimerEx(\"skoff\", 3000, 0,\"i\",playerid);GameTextForPlayer(playerid, \"~r~SK ~b~V¾delem\", 3000,6); SetPlayerTime ( playerid, 12, 00 ); GivePlayerWeapon(playerid,28,1000);SetPlayerInterior(playerid,0);SetPlayerColor( playerid, ( random( 0xFF ) << 24 | random( 0xFF ) << 16 | random( 0xFF ) << 8 | 0xFF ) );SetCameraBehindPlayer(playerid);//////////////////////////{ new rand = random(sizeof(RandomSpawn)); SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn[rand][0], RandomSpawn[rand][1],RandomSpawn[rand][2]); SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawn[rand][3]);}////////////////////////return 1;}stock GetDistanceToLastPoint(vehicleid){new Float:x2, Float:y2, Float:z2, Float:output;GetVehiclePos(vehicleid, x2, y2, z2);output = floatsqroot(floatpower(floatabs(floatsub(x2, sVehicle_X[vehicleid])), 2)+floatpower(floatabs(floatsub(y2, sVehicle_Y[vehicleid])), 2)+floatpower(floatabs(floatsub(z2, sVehicle_Z[vehicleid])), 2));return floatround(output);}stock SaveLastPosition(vehicleid){ new Float:SaveCoord_X, Float:SaveCoord_Y, Float:SaveCoord_Z; GetVehiclePos(vehicleid, SaveCoord_X, SaveCoord_Y, SaveCoord_Z);sVehicle_X[vehicleid]=SaveCoord_X;sVehicle_Y[vehicleid]=SaveCoord_Y;sVehicle_Z[vehicleid]=SaveCoord_Z;}
{ new rand = random(sizeof(RandomSpawn)); SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn[rand][0], RandomSpawn[rand][1],RandomSpawn[rand][2]); SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawn[rand][3]);}
default: { GivePlayerMoney(playerid,100); GivePlayerWeapon(playerid,1,1); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); new rand = random(sizeof(RandomSpawn)); SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn[rand][0], RandomSpawn[rand][1],RandomSpawn[rand][2]); SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawn[rand][3]); }
new Float:RandomSpawn[][4] ={ // Positions, (X, Y, Z and Facing Angle) {2474.7786,-1673.6320,13.3367,192.3574}, {1767.2745,-1896.3469,13.5634,91.9049}, {1567.3792,-1891.2318,13.5592,353.2927}, {1545.0319,-1675.1691,13.5596,89.4639}, {409.4924,-1542.8479,32.2734,214.3074}, {-1955.8209,265.9108,35.4688,82.9950}, {-2638.7854,604.3943,14.4531,214.8815}, {7535.4121,-1545.9310,2.0750,313.4377}, {-2986.5923,-213.7827,10.5819,97.6418}, {1764.9670,2777.3879,10.8359,351.4096}, {-3083.8711,834.5369,14.0331,358.0022}, {1903.5410,-1444.5981,13.4986,23.1139}, {-1277.5017,-469.5341,14.1484,307.8322}, {1606.8804,-1814.8848,13.8186,186.7973}};
Még hogy \"senkinek\". Figyelj, szerver ip-t püben és megnézem. Felugrok bf-re és jövök.