Sziasztok,valamennyire sikerült megcsinálnom,a jármû lementõ,betöltõ,készítõ rendszeremet,csak az a baj,hogy ha csinálok 2 kocsit (0.ini , és 1.ini) majd mindkettõvel ki be szállok,hogy mentsen,akkor betöltésnél az 1-esnek a 0-ás koordinátáját tölti be,míg a 0-ásnak az alap helyzetet.
x.ini a fájl neve
x 0-val kezdõdik és egyesével nõ kocsinként,és x egyben a jármû id is egyben.
Valaki tudná orvosolni a problémát? Hogy ha 0-ással mész akkor a 0-ás infóit tölse majd be neki,1-esnek meg az 1-esét.
Betöltés:
[pawn]
new betoltes[ 64 ];
for( new x; x < 100; ++x )
{
format( betoltes, sizeof betoltes, \"/Adatbazis/Jarmuvek/%d.ini\", x );
AddStaticVehicle(dini_Int(betoltes,\"Model\"),dini_Float(betoltes,\"X\"),dini_Float(betoltes,\"Y\"),dini_Float(betoltes,\"Z\"),dini_Float(betoltes,\"Forgatás\"),dini_Int(betoltes,\"Szín1\"),dini_Int(betoltes,\"Szín2\"));
}[/pawn]
Mentés:
[pawn]
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
new file[256];
new Float:x,Float:y,Float:z,Float:forgatas;
GetVehiclePos(vehicleid,x,y,z);
GetVehicleZAngle(vehicleid,forgatas);
format(file,sizeof(file),\"/Adatbazis/Jarmuvek/%d.ini\", vehicleid);
dini_FloatSet(file,\"X\", x);
dini_FloatSet(file,\"Y\", y);
dini_FloatSet(file,\"Z\", z);
dini_FloatSet(file,\"Forgatás\", forgatas);
return 1;
}
[/pawn]
HA kell a jármû létrehozás kódja is, szóljatok.
Elõre is köszi minden segítségért.
és az alábbit,hogy lehet átalakítani,úgy hogy az x az összes létezõ karakter kombinációt jelölje,ami nem hoszabb a max névnél?
for( new x; x < 100; ++x )