Írtam egy olyan FS-t hogyha az illetõ egy megadott pozíción áthalad(közelébe ér), akkor váltsa le a kocsit egy elegyre ugyanolyan sebességgel mint amilyen az elõzõ autóé volt. Érdekelne hogy mûködne-e. ( Tesztelném ha tudnám, de a procim leégett így egy gagyi laptopról vagyok. )
Az FS:
#include <a_samp>
#pragma tabsize 0
#define FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Jármûváltó FS - By: Fl0rian\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
SetTimer(\"ChangeVeh\",500,1);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
KillTimer(ChangeVeh);
return 1;
}
forward ChangeVeh(playerid,vehicleid);
/*----------*/
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
/*----------*/
public ChangeVeh(playerid, vehicleid)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5 ,0,1,3))
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new Float: x,Float:xx,Float:y,Float:yy,Float:z,Float:zz,Float:forgas;
/*-----*/
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z);
GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), xx, yy, zz);
GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),forgas);
DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
/*----*/
new NewVeh = CreateVehicle(562, xx, yy, zz, forgas, 0, 0, 1000);
PutPlayerInVehicle(playerid, NewVeh, 0);
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Átmentél a kocsiváltó ponton.\");
}
}
}
return 1;
}