Szerző Téma: Vajon mûködne? ( OnPlayerStateChange )  (Megtekintve 391 alkalommal)

dexi

  • Vendég
Vajon mûködne? ( OnPlayerStateChange )
« Dátum: 2012. január 03. - 17:32:07 »
0 Show voters
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
new
tulaj[MAX_PLAYER_NAME],
String[50];
GetPlayerName(playerid, tulaj, sizeof(tulaj));
/*====================*/
format(String, sizeof(String), \"/Jármûvek/%d.ini\", GetPlayerVehicleID(playerid));
/*====================*/
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
    if(bandakocsi[GetPlayerVehicleID(playerid)] != 1)
    {
   if(!strcmp(dini_Get(String,\"Tulaj\"),tulaj))
   {
              RemovePlayerFromVehicle(playerid);
      SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Nem a te kocsid.\");
   }
   else SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Teszt: a kocsiban ülsz.\");
}
else if (bandakocsi[GetPlayerVehicleID(playerid)] == 1)
    {
        for(new i; i < i < sizeof(veh); i++)
        {
           if(GetPlayerVehicleID(playerid) == veh)
           {
            if(pInfo[playerid][banda] != 1)
            {
            RemovePlayerFromVehicle(playerid);
            SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Nem vagy a szervezet tagja.\");
            }
         }
      }
    }
}
else SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Teszt: Nem vagy söfõr beülhetsz más kocsijába is.\");
return 1;
}

 
Különösen az érdekelne hogy az else if-es rész alatti kód érvénybe lépne-e.

Nem elérhető Game94

  • 405
    • Profil megtekintése
Vajon mûködne? ( OnPlayerStateChange )
« Válasz #1 Dátum: 2012. január 03. - 18:14:23 »
0 Show voters
Így lehet a legkönnyebben kideríteni hogy mûködik-e vagy nem: Leteszteled
Egyébként ha jól emlékszem (nem vagyok benne 100%-ig biztos) akkor az strcmp-be mindenképpen ki kell rakni a true/false értéket, ami azt jelzi hogy különbséget tegyen-e a kis és nagybetûk között.
[pawn]if(!strcmp(dini_Get(String,\"Tulaj\"),tulaj, true))[/pawn]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal