public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
new
tulaj[MAX_PLAYER_NAME],
String[50];
GetPlayerName(playerid, tulaj, sizeof(tulaj));
/*====================*/
format(String, sizeof(String), \"/Jármûvek/%d.ini\", GetPlayerVehicleID(playerid));
/*====================*/
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
if(bandakocsi[GetPlayerVehicleID(playerid)] != 1)
{
if(!strcmp(dini_Get(String,\"Tulaj\"),tulaj))
{
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Nem a te kocsid.\");
}
else SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Teszt: a kocsiban ülsz.\");
}
else if (bandakocsi[GetPlayerVehicleID(playerid)] == 1)
{
for(new i; i < i < sizeof(veh); i++)
{
if(GetPlayerVehicleID(playerid) == veh)
{
if(pInfo[playerid][banda] != 1)
{
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Nem vagy a szervezet tagja.\");
}
}
}
}
}
else SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Teszt: Nem vagy söfõr beülhetsz más kocsijába is.\");
return 1;
}
Különösen az érdekelne hogy az else if-es rész alatti kód érvénybe lépne-e.