Ezt pontosan nem értem..
De hátha erre gondolsz
[pawn]if(listitem == 10)//
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+11, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teszt\", \"\\nTeszt1\\nTeszt2\\nST....\", \"Kiválasztás\", \"Mégse\");
}[/pawn]
És igy tovább.
[pawn]
if(listitem == 11)//
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+11, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teszt\", \"\\nTeszt1\\nTeszt2\\nST....\", \"Kiválasztás\", \"Mégse\");
if(listitem == 12)//
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+11, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teszt\", \"\\nTeszt1\\nTeszt2\\nST....\", \"Kiválasztás\", \"Mégse\");[/pawn]
A lisetitemnél a számot mindg ird át.
Itt pedig a dialog számokat növeld
Pl:
[pawn]if(dialogid == DIALOGID+10)
if(dialogid == DIALOGID+11)
if(dialogid == DIALOGID+12)[/pawn]
stb.........
[pawn]if(dialogid == DIALOGID+10) //
{
if(response)
{
if(listitem == 0)//
{ //kocsival
SetPlayerPos(playerid, Koordináta);//ide csak leírtam egy kordinátát azt neked kell kicserélni majd ide fog telézni az ember
new string[128];
GetPlayerName(playerid, string, sizeof(string));
format(string, sizeof(string), \"%s Elteleportált xy-ra !\", string);
SendClientMessageToAll(0x800080AA, string);
}
}
return 1;
}[/pawn]
Vagy ez???
Ugy tudom nem lehet növelni, de sok fömenû van benne lehet oldalt huzogatni!