new vszeru = random(sizeof(position));switch(vszeru) { case 0: SendClientMessageToAll(playerid, -1,\"Szállítsd el xy helyre xy rakományt!\"); case 1: SendClientMessageToAll(playerid, -1,\"Szállítsd el xy helyre xy rakományt!\"); case 2: SendClientMessageToAll(playerid, -1,\"Szállítsd el xy helyre xy rakományt!\"); } return 1;}
random(sizeof(position)); //A szerver lekéri a pozíciókat.
case 0: SendClientMessageToAll(playerid, -1,\"Szállítsd el \'Las Venturas - Repülőtér\' helyre xy rakományt!\"); //Az első pozíciónak a szövege, ha ezt választja véletlenül.
new Float:position[][4] ={ {0.0, 0.0, 0.0, 0.0}, {0.0, 0.0, 0.0, 0.0}, {0.0, 0.0, 0.0, 0.0}};
new Float:RandomDelivery[][] ={{-1474.1970,2651.0898,55.8359},{-813.6776,1560.3115,27.1172},{-169.6747,1016.4630,19.7422}};
if (strcmp(\"/munka\", cmdtext, true, 10) == 0){ new rand = random(sizeof(RandomDelivery)); SetPlayerCheckpoint(playerid, RandomDelivery[rand][0], RandomDelivery[rand][1],RandomDelivery[rand][2], 6);}
random(sizeof(RandomDelivery)); //Csak akkor így lesz
enum TBrokenVehicleLocation{BrokenName[50], // Holds the name of the location where the vehicle is locatedFloat:BrokenX, // Holds the X coordinate where the vehicle spawnsFloat:BrokenY, // Holds the Y coordinate where the vehicle spawnsFloat:BrokenZ // Holds the Z coordinate where the vehicle spawns}new ABrokenVehicles[][TBrokenVehicleLocation] ={{\"Shady Creeks\", -2047.5, -1882.25, 52.4},{\"Angel Pine\", -2072.5, -2407.75, 30.7},{\"Shady Creeks\", -1595.25, -2625.0, 52.6},{\"Back O Beyond\", -990.25, -2335.5, 66.8},{\"Flint County\", 46.5, -2654.25, 40.5},{\"Los Santos Inlet\", -313.5, -1959.75, 20.0},{\"Leafy Hollow\", -833.0, -1737.25, 80.8},{\"Flint Range\", -347.5, -1331.0, 17.1},{\"Flint County\", 17.25, -987.75, 28.7},{\"Fallen Tree\", -763.0, -621.25, 61.5},{\"Foster Valley\", -1885.5, -435.5, 25.2},{\"Missionary Hill\", -2451.25, -681.0, 133.6},{\"Garcia\", -2371.5, 118.25, 35.3},{\"Downtown\", -1781.5, 429.25, 16.6},{\"Palisades\", -2905.0, 656.5, 6.3},{\"Paradiso\", -2771.25, 1239.5, 22.6}// {\"nnnnnnnnnn\", xxxxxxx, yyyyyyyy, zzzzzzz},};
x = ABrokenVehicles[APlayerData[playerid][JobLoc1]][brokenX];y = ABrokenVehicles[APlayerData[playerid][JobLoc1]][brokenY];z = ABrokenVehicles[APlayerData[playerid][JobLoc1]][brokenZ];SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 10.0);
//parancs része, vagy ahova szeretnéd...{ switch(random(3)) { case 0:SendClientMessage(playerid, -1, \"Vidd a rakományt xy-ra!\"), SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 10.0); case 1:SendClientMessage(playerid, -1, \"Vidd a rakományt xy-ra!\"), SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 10.0); case 2:SendClientMessage(playerid, -1, \"Vidd a rakományt xy-ra!\"), SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 10.0); } return 1;}
Ez már nekem volt kellemetlen, hogy egy ennyire egyszerű dolgot nem tudtam meg oldani. :/
Kipróbáltam, működik! :mml: Az elején kicsit megijedtem amikor tesztelés közben egymás után felváltva az elsőt és az utolsót \"dobta\", de egy idő után mást is hajlandó volt, csak ötöt csináltam, de talán ha adok hozzá többet akkor gondolom a randomnak lesz bőven választani valója! [/quote]ha hozzáadsz, ne felejtsd el növelni a randomban szereplő számot.