Szerző Téma: Helikopter 3dtext  (Megtekintve 1036 alkalommal)

Helikopter 3dtext
« Dátum: 2014. december 28. - 20:22:45 »
0 Show voters
Hello sziasztok
 
Az admin autó 3dtext szkriptet hogy tudom meg csinálni hogy a helikopteren legyen?
>> PawN <<
Megprobáltam én, meg csinálni, nem is ir ki semmi hibát/warningot mikor compilálom csak nem irja a helikopterre az \"*ADMINHELI*\"-t
 
//Adminautó script
// szipuááááá
 
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
#endif
new Text3D:vehicle3Dtext[MAX_VEHICLES],adminheli;
 
public OnGameModeInit ( )
{
adminheli = CreateVehicle(497,1316.3000000,-635.2999900,113.8000000,344.0000000,-1,-1,15); //Ez a koordináta az ahova le van téve a jármu.
    vehicle3Dtext[ adminheli ] = Create3DTextLabel( \"*ADMINHELI*\", 0xFF0000AA, 0.0, 0.0, 0.0, 80.0, 0, 1 ); //Ez a Text elhelyezkedése a kocsin.
    Attach3DTextLabelToVehicle( vehicle3Dtext[ adminheli ] , adminheli, 0.0, 0.0, 0.5);
}
public OnPlayerStateChange(playerid,newstate)
{
    if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER && GetPlayerVehicleID(playerid) == adminheli)
    {
        if(!IsPlayerAdmin(playerid))
        {
            RemovePlayerFromVehicle(playerid);
            SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Nem vagy RCON Adminisztrátor!\");
        }
    }
    return 1;
}

Helikopter 3dtext
« Válasz #1 Dátum: 2014. december 28. - 20:34:23 »
0 Show voters
Ezzel nincs semmi probléma.

Helikopter 3dtext
« Válasz #2 Dátum: 2014. december 28. - 20:40:46 »
0 Show voters
Csak az a gond hogy nem irja a helikopterre a szöveget

Helikopter 3dtext
« Válasz #3 Dátum: 2014. december 28. - 20:43:57 »
0 Show voters
Nincs semmi probléma a szkriptel. A helikopteren látható a szöveg. Nem tudom, hogy nálad mi van , de állam jó.

Helikopter 3dtext
« Válasz #4 Dátum: 2014. december 28. - 20:50:00 »
0 Show voters
hm... szerintem az lehet a gond hogy a adminauto.pwn is van a szkriptek között és az adminheli-t megint külöm .pwn be irtam, talán egybe kellene irni?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. december 28. - 20:53:55 )

hát igen ez itt a gond :D mostmár müködik nekem is csak 1x a kettöt nem lehet igy berakni szerintem, egybe kell irni akkor vagy mi?
« Utoljára szerkesztve: 2014. december 28. - 20:53:55 írta norbika011 »

Helikopter 3dtext
« Válasz #5 Dátum: 2014. december 28. - 20:55:05 »
0 Show voters
Egybe is mehet.

Helikopter 3dtext
« Válasz #6 Dátum: 2014. december 28. - 20:57:20 »
0 Show voters
Össze irod nekem kérlek mert még nem megy:(
itt van mind a 2db pawn:
1.Admin kocsi
 
//Adminautó script
//hoolllvetted?? a nagy patikábaaaa
 
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
#endif
new Text3D:vehicle3Dtext[MAX_VEHICLES],adminkocsi;
 
public OnGameModeInit ( )
{
    adminkocsi = CreateVehicle(490,1358.7000000,-620.2000100,109.5000000,18.0000000,-1,-1,15); //Ez a koordináta az ahova le van téve a jármu.
    vehicle3Dtext[ adminkocsi ] = Create3DTextLabel( \"*ADMINAUTÓ*\", 0x00FF00FF, 0.0, 0.0, 0.0, 50.0, 0, 1 ); //Ez a Text elhelyezkedése a kocsin.
    Attach3DTextLabelToVehicle( vehicle3Dtext[ adminkocsi ] , adminkocsi, 0.0, 0.0, 0.5);
}
public OnPlayerStateChange(playerid,newstate)
{
    if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER && GetPlayerVehicleID(playerid) == adminkocsi)
    {
        if(!IsPlayerAdmin(playerid))
        {
            RemovePlayerFromVehicle(playerid);
            SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Nem vagy RCON Adminisztrátor!\");
        }
    }
    return 1;
}

 
2.Adminheli
 
//Adminautó script
//Készítette shakeN
 
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
#endif
new Text3D:vehicle3Dtext[MAX_VEHICLES],adminheli;
 
public OnGameModeInit ( )
{
adminheli = CreateVehicle(497,1355.7000000,-630.5000000,113.4000000,19.9980000,-1,-1,15); //Ez a koordináta az ahova le van téve a jármu.
    vehicle3Dtext[ adminheli ] = Create3DTextLabel( \"*ADMINHELI*\", 0xFF0000AA, 0.0, 0.0, 0.0, 80.0, 0, 1 ); //Ez a Text elhelyezkedése a kocsin.
    Attach3DTextLabelToVehicle( vehicle3Dtext[ adminheli ] , adminheli, 0.0, 0.0, 0.5);
}
public OnPlayerStateChange(playerid,newstate)
{
    if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER && GetPlayerVehicleID(playerid) == adminheli)
    {
        if(!IsPlayerAdmin(playerid))
        {
            RemovePlayerFromVehicle(playerid);
            SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Nem vagy RCON Adminisztrátor!\");
        }
    }
    return 1;
}

Helikopter 3dtext
« Válasz #7 Dátum: 2014. december 28. - 21:16:43 »
0 Show voters
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
#endif
new Text3D:vehicle3Dtext[MAX_VEHICLES],adminkocsi;
new Text3D:vehicle3Dtextw[MAX_VEHICLES],adminheli;
 
public OnGameModeInit ( )
{
    adminkocsi = CreateVehicle(490,1358.7000000,-620.2000100,109.5000000,18.0000000,-1,-1,15); //Ez a koordináta az ahova le van téve a jármu.
    adminheli = CreateVehicle(497,1355.7000000,-630.5000000,113.4000000,19.9980000,-1,-1,15); //Ez a koordináta az ahova le van téve a jármu.
vehicle3Dtext[ adminkocsi ] = Create3DTextLabel( \"*ADMINAUTÓ*\", 0x00FF00FF, 0.0, 0.0, 0.0, 50.0, 0, 1 ); //Ez a Text elhelyezkedése a kocsin.
    vehicle3Dtextw[ adminheli ] = Create3DTextLabel( \"*ADMINHELI*\", 0xFF0000AA, 0.0, 0.0, 0.0, 80.0, 0, 1 ); //Ez a Text elhelyezkedése a kocsin.
    Attach3DTextLabelToVehicle( vehicle3Dtext[ adminkocsi ] , adminkocsi, 0.0, 0.0, 0.5);
    Attach3DTextLabelToVehicle( vehicle3Dtextw[ adminheli ] , adminheli, 0.0, 0.0, 0.5);
}
public OnPlayerStateChange(playerid,newstate)
{
    if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER && GetPlayerVehicleID(playerid) == adminkocsi)
    {
        if(!IsPlayerAdmin(playerid))
        {
            RemovePlayerFromVehicle(playerid);
            SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Nem vagy RCON Adminisztrátor!\");
        }
    }
   
    if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER && GetPlayerVehicleID(playerid) == adminheli)
    {
        if(!IsPlayerAdmin(playerid))
        {
            RemovePlayerFromVehicle(playerid);
            SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Nem vagy RCON Adminisztrátor!\");
        }
    }
    return 1;
}

Helikopter 3dtext
« Válasz #8 Dátum: 2014. december 28. - 21:21:13 »
0 Show voters
Az ugye nem baj ha warningot ir?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. december 28. - 21:23:10 )

Ja és köszönöm szépen!, egy kérdés ha valamit nem értek rád számithatok?
« Utoljára szerkesztve: 2014. december 28. - 21:23:10 írta norbika011 »

Helikopter 3dtext
« Válasz #9 Dátum: 2014. december 28. - 21:24:07 »
0 Show voters
Milyen warningot ír?
Ja, és persze számíthatsz.

Helikopter 3dtext
« Válasz #10 Dátum: 2014. december 28. - 21:26:39 »
0 Show voters
Ezeket irja 17) :(17) warning 217: loose indentation
18) : warning 217: loose indentation

Helikopter 3dtext
« Válasz #11 Dátum: 2014. december 28. - 21:28:11 »
0 Show voters
Sor eltolódást jelenti. Túlságosan nagy problémát nem jelent, de azért figyelni kell rá.

Helikopter 3dtext
« Válasz #12 Dátum: 2014. december 28. - 21:31:11 »
0 Show voters
Rendben

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal