Üdv van egy kis gondom.
Azt csináltam hogyha az egyik csapat tagja üti a másik csapat tagját akkor veszítsen az életébõl az akit ütnek, és végül haljon meg.
Nos ez megvan és idáig mûködik is. Viszont nem teljesülnek azok a dolgok amiket akkor szeretnék hogy bekövetkezzenek, ha az ütött ember, (ez esetben a victimid) meghal, a playerid aki megölte pedig kapja a pontot, meg a változójához hozzálesz adva +1. Kérem valaki segítsen :confused:, itt a kód
if(newkeys & KEY_FIRE) {
if(gTeam[playerid] == TEAM_ZOMBIE) {
if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) {
new victimid = GetClosestPlayer(playerid);
if(IsPlayerConnected(victimid)) {
if(gTeam[victimid] == TEAM_HUMAN){
if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,victimid) < 2) {
new Float:health;
GetPlayerHealth(victimid, health);
SetPlayerHealth(victimid, health - 8.0);
if(GetPlayerHealth(victimid) == 0) {
SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) +10);
GivePlayerMoney(playerid,15);
PlayerInfo[playerid] [humankill] = PlayerInfo[playerid] [humankill] +1;
}
return 1;
}
}
}
}
}