Szerző Téma: Úszás Tiltása  (Megtekintve 1231 alkalommal)

Nem elérhető Rupert

  • 2301
    • Profil megtekintése
Úszás Tiltása
« Válasz #15 Dátum: 2013. január 29. - 16:01:34 »
0 Show voters
:facepalm:
Csak azt nem értem hogy azok, akik scriptelésbe vágnak miért nem olvasgatnak elõször a fórumon...
Valahova a mod végére bemásolod a sctock-ot amit írtam. Azután pedig akárhol meghívod a függvényt olyan módon amivel te küszködsz.

Úszás Tiltása
« Válasz #16 Dátum: 2013. január 29. - 17:26:28 »
0 Show voters
Igysem értem
Hogy kell elöhivni azt a fügvémyt

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. január 29. - 17:47:32 )

vagyis már nem kell megoldotam igy
 
stock IsPlayerInWater(playerid)
{
    new animlib[32], atmp[32];
    GetAnimationName(GetPlayerAnimationIndex(playerid), animlib, sizeof(animlib), atmp, sizeof(atmp));
    if( !strcmp(animlib, \"SWIM\") && !IsPlayerInAnyVehicle(playerid) ) return 1;
    return 0;
}
« Utoljára szerkesztve: 2013. január 29. - 17:47:32 írta [RC]Farkas »

Nem elérhető Rupert

  • 2301
    • Profil megtekintése
Úszás Tiltása
« Válasz #17 Dátum: 2013. január 29. - 17:52:51 »
0 Show voters
hát eléggé rosszul oldottad meg. és nem fügvémy, hanem függvény.
 

    stock IsPlayerInWater(playerid)
    {
        new animlib[32], atmp[32];
        GetAnimationName(GetPlayerAnimationIndex(playerid), animlib, sizeof(animlib), atmp, sizeof(atmp));
        if( !strcmp(animlib, \"SWIM\", true) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid) ) return 1;
        return 0;
    }

 
Így gondoltad?

Úszás Tiltása
« Válasz #18 Dátum: 2013. január 29. - 18:17:10 »
0 Show voters
ja de az az egy \"!\" mit számit ugyis müködöt

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal