Szerző Téma: Kérdés...  (Megtekintve 440 alkalommal)

Yeaseiro

  • Vendég
Kérdés...
« Dátum: 2010. december 10. - 18:50:11 »
0 Show voters
Hi! Épp egy kérdés merült fel bennem...
Ahogy nézegettem az a_samp include-ot és láttam benne néhány definiálásokat.
Vagyis akkor a definiált adat nem fontos?
vagyis egy példa (dialog):
 

//#define DIALOG_STYLE_INPUT 1
ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"teszt\", \"teszt\", \"teszt\", \"teszt\");
//-bõl:
ShowPlayerDialog(playerid, 1, 1, \"teszt\", \"teszt\", \"teszt\", \"teszt\");

 
Mind a két példa mûködik.
De ha név lekérdezésrõl van szó akkor:
 

new name[10];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));

 
vagy:
 

new name[10];
GetPlayerName(playerid, name, 10);

 
?
és azért 10 mert:
 

#undef MAX_PLAYERS
#define MAX_PLAYERS 10 //tesztslotszám

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Kérdés...
« Válasz #1 Dátum: 2010. december 10. - 19:51:24 »
0 Show voters
Nem, GetPlayerName függvényben kell egy játékosazonosító, tároló és egy méret.
GetPlayerName ( játékosazonosító, tóroló neve, tároló mérete );
Te példádba,
1. GetPlayerName ( playerid, name, 10 ); itt megadtad a tároló méretét ( Ha pl 30-at írsz, az lecsökken 24-re mivel annyi lehet a MAX karakterek száma a játékos nevében )
2. GetPlayerName ( playerid, name, sizeof ( name ) ); Itt automatikusan beállítja a \"name\" tároló méretét
Általában, a sizeof ( Name ) -t használjuk.
Amit legutoljára írtál, az a MAX_PLAYERS -re vagyis a szerver MAX férõhelyére vonatkozik. ( Alap: 500 )
Ha egy ciklusban a MAX_PLAYERS értéke 10 akkor csak az elsõ 10 játékosra fog vonatkozni az eljárás.

Yeaseiro

  • Vendég
Kérdés...
« Válasz #2 Dátum: 2010. december 10. - 20:17:33 »
0 Show voters
PFF... Én meg mindig sizeof-oltam... -.-\"
És ezzel jött is egy ötletem :)
Köszönöm a választ! :D
Zárok.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal