Szerző Téma: SÜRGÕÕS!!  (Megtekintve 421 alkalommal)

SÜRGÕÕS!!
« Dátum: 2012. Augusztus 25. - 21:40:30 »
0 Show voters
Sziasztok, lenne egy olyan kérdésem, hogy enum-mal létrehoztam egy olyat, hogy:
pl:
 
pInfo[playerid][skin] 

és ha on player connect alá beírom, hogy
 
pInfo[pid][skin] = dini_Int(file, \"Skin\");

 
akkor a pInfo[][]-t máshol úgy fogja kezelni, mint egy definét, szóval mintha azt irtam volna be, hogy dini_Int(); vagy annak értéke ként fogja kezelni?:O
« Utoljára szerkesztve: 2012. Augusztus 26. - 10:26:57 írta Benceee »

SÜRGÕÕS!!
« Válasz #1 Dátum: 2012. Augusztus 25. - 21:46:17 »
0 Show voters
igen.
például OnPlayerSpawn alá írhatod, hogy
 
SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][skin]);

 
ugyanaz, mintha ezt írnád
 
SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(file, \"Skin\");

 
lekérdezi az értéket, utána tárolja.
Arra vigyázz, hogy kilépéskor nullázd, vagy belépéskor minden esetben kérdezd le, mert lehet,  hogy ha belép egy másik ember ugyanazzal az IDvel, akkor neki az elõzõ játékos skinjét fogja adni.

SÜRGÕÕS!!
« Válasz #2 Dátum: 2012. Augusztus 25. - 21:49:23 »
0 Show voters
És ha ezt megakarom máshol adni, akkor is formázni kell a file-t, hogy mit jelent?!:O

SÜRGÕÕS!!
« Válasz #3 Dátum: 2012. Augusztus 25. - 21:51:32 »
+1 Show voters
Ha simán belépéskor, vagy bejelentkezéskor lekérdezed az enumon belül a Skin változóba fájlbol, akkor nem kell, használd az enumolt változót.

SÜRGÕÕS!!
« Válasz #4 Dátum: 2012. Augusztus 25. - 22:13:45 »
0 Show voters
[gmod]Legközelebb a téma neve a kérdésed tárgyára utaljon ne pedig a végrehajtásra.[/gmod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal