Szerző Téma: UpdateVehicleDamageStatus HIBA  (Megtekintve 1108 alkalommal)

UpdateVehicleDamageStatus HIBA
« Dátum: 2015. szeptember 20. - 19:55:06 »
0 Show voters
Sziasztok az lenne az én nagy kérdésem hogy hogyan lehetne evvel a parancsal megcsinálni hogy az ajtók megjavuljanak.
A kerekek sikeresen megjavulank UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15);
evvel a parancsal de az ajtó sehogy sem sikerült. Köszönöm a válaszokat!

UpdateVehicleDamageStatus HIBA
« Válasz #1 Dátum: 2015. szeptember 20. - 20:04:05 »
0 Show voters
Állapot: Compile OK / Nem teszteltem
 
new vehicleid, panels, doors, lights, tires;
vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
panels = encode_panels(0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Karosszéria
UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
doors = encode_doors(0, 0, 0, 0, 0, 0); // Csomagtartó, Motorháztető, Ajtók
UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
lights = encode_lights(0, 0, 0, 0); // Fényszórók
UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
tires = encode_tires(0, 0, 0, 0); // Kerekek
UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
encode_tires(tire1, tire2, tire3, tire4)
{
    return tire1 | (tire2 << 1) | (tire3 << 2) | (tire4 << 3);
}
encode_panels(flp, frp, rlp, rrp, windshield, front_bumper, rear_bumper)
{
    return flp | (frp << 4) | (rlp << 8) | (rrp << 12) | (windshield << 16) | (front_bumper << 20) | (rear_bumper << 24);
}
encode_doors(bonnet, boot, driver_door, passenger_door, behind_driver_door, behind_passenger_door)
{
    #pragma unused behind_driver_door
    #pragma unused behind_passenger_door
    return bonnet | (boot << 8) | (driver_door << 16) | (passenger_door << 24);
}
encode_lights(light1, light2, light3, light4)
{
    return light1 | (light2 << 1) | (light3 << 2) | (light4 << 3);
}
« Utoljára szerkesztve: 2015. szeptember 20. - 20:15:53 írta Hawkz »

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
UpdateVehicleDamageStatus HIBA
« Válasz #2 Dátum: 2015. szeptember 20. - 21:31:39 »
0 Show voters
Ha jól emlékszek, az ajtó és a panel egyben van és csak úgy működik! Ez persze nem biztos...

UpdateVehicleDamageStatus HIBA
« Válasz #3 Dátum: 2015. szeptember 20. - 21:59:00 »
0 Show voters
Decode részekkel elvileg megoldható, hogy mindent külön lehessen javítani.

UpdateVehicleDamageStatus HIBA
« Válasz #4 Dátum: 2015. szeptember 20. - 23:04:38 »
0 Show voters
parancs:
 

PRCS:fix(playerid,params[])
{
new vehicleid, panels, doors, lights, tires;
vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
doors = encode_doors(0, 0, 0, 0, 0, 0); // Csomagtartó, Motorháztető, Ajtók
UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
encode_doors(bonnet, boot, driver_door, passenger_door, behind_driver_door, behind_passenger_door)
{
    #pragma unused behind_driver_door
    #pragma unused behind_passenger_door
    return bonnet | (boot << 8) | (driver_door << 16) | (passenger_door << 24);
}
return 1;
}

 
HIBA:
 

C:\\Users\\Property\\Desktop\\123\\gamemodes\\123.pwn(1750) : error 017: undefined symbol \"encode_doors\"
C:\\Users\\Property\\Desktop\\123\\gamemodes\\123.pwn(1753) : error 017: undefined symbol \"encode_doors\"
C:\\Users\\Property\\Desktop\\123\\gamemodes\\123.pwn(1755) : error 017: undefined symbol \"behind_driver_door\"
C:\\Users\\Property\\Desktop\\123\\gamemodes\\123.pwn(1756) : error 017: undefined symbol \"behind_passenger_door\"
C:\\Users\\Property\\Desktop\\123\\gamemodes\\123.pwn(1757) : error 017: undefined symbol \"bonnet\"
C:\\Users\\Property\\Desktop\\123\\gamemodes\\123.pwn(1759) : warning 225: unreachable code
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
5 Errors.

UpdateVehicleDamageStatus HIBA
« Válasz #5 Dátum: 2015. szeptember 21. - 11:07:34 »
0 Show voters
Állapot: Compile OK / Nem teszteltem
 
CMD:repair(playerid, params[])
{
    if(sscanf(params, \"s[16]\", params[0])) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /repair [engine, panels, doors, lights, tires]\");
    new vehicleid, panels, doors, lights, tires;
    vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
   
    if(!strcmp(params[0], \"engine\", true)) {
        SetVehicleHealth(vehicleid, 1000); // Motor
    }
    else if(!strcmp(params[0], \"panels\", true)) {
        panels = encode_panels(0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // Karosszéria
    }
    else if(!strcmp(params[0], \"doors\", true)) {
        doors = encode_doors(0, 0, 0, 0, 0, 0); // Csomagtartó, Motorháztető, Ajtók
    }
    else if(!strcmp(params[0], \"lights\", true)) {
        lights = encode_lights(0, 0, 0, 0); // Fényszórók
    }
    else if(!strcmp(params[0], \"tires\", true)) {
        tires = encode_tires(0, 0, 0, 0); // Kerekek
    }
    else SendClientMessage(playerid, -1, \"Hiba: Nincs ilyen elem.\");
    UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
    return 1;
}
encode_tires(tire1, tire2, tire3, tire4)
{
    return tire1 | (tire2 << 1) | (tire3 << 2) | (tire4 << 3);
}
encode_panels(flp, frp, rlp, rrp, windshield, front_bumper, rear_bumper)
{
    return flp | (frp << 4) | (rlp << 8) | (rrp << 12) | (windshield << 16) | (front_bumper << 20) | (rear_bumper << 24);
}
encode_doors(bonnet, boot, driver_door, passenger_door, behind_driver_door, behind_passenger_door)
{
    #pragma unused behind_driver_door
    #pragma unused behind_passenger_door
    return bonnet | (boot << 8) | (driver_door << 16) | (passenger_door << 24);
}
encode_lights(light1, light2, light3, light4)
{
    return light1 | (light2 << 1) | (light3 << 2) | (light4 << 3);
}
« Utoljára szerkesztve: 2015. szeptember 21. - 15:08:44 írta Hawkz »

UpdateVehicleDamageStatus HIBA
« Válasz #6 Dátum: 2015. szeptember 21. - 22:40:44 »
0 Show voters
Köszönöm szépen!! De még tesztelem :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. szeptember 22. - 18:00:14 )

Teszteltem és amit észre vettem kicsit érdekes volt számomra :)
Azt vettem észre hogy a /repair panels nem javítja a lökhárítókat a /repair doors pedig javítja! Nem tudom miért van ez megpróbálom megoldani de ha segítesz megköszönöm :)
« Utoljára szerkesztve: 2015. szeptember 22. - 18:00:14 írta baglion02 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal