Szerző Téma: Update...  (Megtekintve 1125 alkalommal)

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
Update...
« Dátum: 2013. december 15. - 14:05:19 »
0 Show voters
hali...még mindig megvan a problémám, hogy a játékosok nem látják, hogy a másik mozog....az ehetséges, hogy sok timer miatt ez bekövetkezzen? mert már más ötletem nincs, hogy mitõl lehet...

Nem elérhető Szasza

  • 388
    • Profil megtekintése
Update...
« Válasz #1 Dátum: 2013. december 15. - 14:58:15 »
0 Show voters
Hello mi az hogy még mindig? Esetleg belinkelnéd, hogy melyik témában volt errõl szó? hogy ne írjuk le kétszer amit már ott mondtunk

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
Update...
« Válasz #2 Dátum: 2013. december 15. - 15:33:59 »
0 Show voters

Hello mi az hogy még mindig? Esetleg belinkelnéd, hogy melyik témában volt errõl szó? hogy ne írjuk le kétszer amit már ott mondtunk
 
[/quote]
persze :)
http://sampforum.hu/index.php?topic=49642.0

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Update...
« Válasz #3 Dátum: 2013. december 15. - 21:18:22 »
0 Show voters
Több timertõl lehetséges, hogy lennének problémák de másolj mégegyszer egy OnPlayerUpdate részt.

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
Update...
« Válasz #4 Dátum: 2013. december 15. - 21:25:59 »
0 Show voters

Több timertõl lehetséges, hogy lennének problémák de másolj mégegyszer egy OnPlayerUpdate részt.
 
[/quote]
feleslegesen másolom, mert már minden Update-ot kiürítettem.....és addig jó, amíg nem teszek be olyan fs-t, amiben nincs timer...ezért gondoltam, hogy ez lehet-e az oka...

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Update...
« Válasz #5 Dátum: 2013. december 15. - 21:28:19 »
0 Show voters
Milyen includeokat használsz?

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Update...
« Válasz #6 Dátum: 2013. december 15. - 21:28:27 »
0 Show voters
hány timerrõl lenne szó most? gondolom nincs több 100 timer? :D

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
Update...
« Válasz #7 Dátum: 2013. december 15. - 21:33:42 »
0 Show voters

hány timerrõl lenne szó most? gondolom nincs több 100 timer? :D
 
[/quote]
a gm-ben van 33 ...az fs-ekben további 60 :\'D nincs messze a 100 xd
« Utoljára szerkesztve: 2013. december 15. - 21:35:52 írta huhboy »

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Update...
« Válasz #8 Dátum: 2013. december 15. - 21:41:17 »
0 Show voters
Akkor ne is csodálkozzál.. milyen mód ez? RPG.. sok szerintem a timer.

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
Update...
« Válasz #9 Dátum: 2013. december 15. - 21:42:35 »
0 Show voters
A timerek miatt akkor se kéne ennyire \"megállnia az életnek..\"...
De most laggolásról van szó, vagy olyan dologról hogy áll egy helybe a játékos, felette az \"ESC- töltéses\" ikon?

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
Update...
« Válasz #10 Dátum: 2013. december 15. - 21:44:23 »
0 Show voters

Akkor ne is csodálkozzál.. milyen mód ez? RPG.. sok szerintem a timer.
 
[/quote]
de nem fut mind egyszerre.....a mostani módban is 20 van...viszont sokkal több van különbözõ fs-ekben....és mégis fut rendesen.
 

A timerek miatt akkor se kéne ennyire \"megállnia az életnek..\"...
De most laggolásról van szó, vagy olyan dologról hogy áll egy helybe a játékos, felette az \"ESC- töltéses\" ikon?
 
[/quote] az ESC töltéses....

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Update...
« Válasz #11 Dátum: 2013. december 15. - 21:51:26 »
0 Show voters
Ezek szerint nem vetted észre, amit kérdeztem. Remélem nem baj, ha ide \"elõre idézem\", hogy észrevedd:
 

Milyen includeokat használsz?
 
[/quote]
Ugyanis az inc-kben is lehet gubanc.

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
Update...
« Válasz #12 Dátum: 2013. december 15. - 21:53:36 »
0 Show voters

Ezek szerint nem vetted észre, amit kérdeztem. Remélem nem baj, ha ide \"elõre idézem\", hogy észrevedd:
 

Milyen includeokat használsz?
 
[/quote]
Ugyanis az inc-kben is lehet gubanc.
 
[/quote]
már az elõzõ témában is leírtam, hogy a pawno, és az inc-ek ugyanazok, amivel a mostani szerveremet csináltam. abban nincs gond semmivel. vagyis akad benne, de nem ilyen jellegû.
 
#include 
#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Update...
« Válasz #13 Dátum: 2013. december 15. - 22:04:01 »
0 Show voters
Értem, elnézést. :whistle:
Lehet, hogy hülyeség, de lehet, hogy az új dolgok és az inck valamilyen formában \"kiütik egymást\". Mint amikor elõfordul az a hiba, hogy egy szerveren több parancsfeldolgozó szerepel, de csak az egyik mûködik. Mondom, lehet hülyeség, de talán... Nem tudom... Majd ha tudok valami konkrétabbat mondani, segítve vele igazán, írok.

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
Update...
« Válasz #14 Dátum: 2013. december 15. - 22:08:28 »
0 Show voters

Értem, elnézést. :whistle:
Lehet, hogy hülyeség, de lehet, hogy az új dolgok és az inck valamilyen formában \"kiütik egymást\". Mint amikor elõfordul az a hiba, hogy egy szerveren több parancsfeldolgozó szerepel, de csak az egyik mûködik. Mondom, lehet hülyeség, de talán... Nem tudom... Majd ha tudok valami konkrétabbat mondani, segítve vele igazán, írok.
 
[/quote]
de ez az...amíg mapokat töltök be, vagy csak szimpla dialogos cuccot, addig minden oké...de amikor (pl.: LuxAdmin, PPC_Housing /ezekben mindeben van timer/), akkor megáll az élet...de a régi gm-mel ugyanúgy mûködnek....

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal