-
Üdv, azt szeretném kérdezni hogy miért írhatja ki unknown commandot a parancs beírásakor
Pawnban semmi baja .
Kód:
#include <a_samp>
#include zcmd
forward Javit(playerid);
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" [FS]Javit by Blade.\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
KillTimer(\"Javit\");
return 1;
}
CMD:repair(playerid)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,6,\"Nem vagy jármûben!\");
SetTimer(\"Javit\",200000,true);
SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid),1000);
RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
SendClientMessage(playerid,6, \"Jármûved Javitása Készen van\");
SendClientMessage(playerid,8, \"[REPAiR] Legközelebb 3 perc múlva használhatod!!\");
return 1;
}
public Javit(playerid)
{
KillTimer(\"Javit\");
SendClientMessage(playerid,6,\"Most már újra javithatsz!\");
return 1;
}
#endif
-
#include <a_samp>
#include zcmd
forward Javit(playerid);
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" [FS]Javit by Blade.\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
KillTimer(\"Javit\");
return 1;
}
#endif
CMD:repair(playerid)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,6,\"Nem vagy jármûben!);
SetTimer(\"Javit\",200000,true);
SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid),1000);
RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
SendClientMessage(playerid,6, \"Jármûved Javitása Készen van\");
SendClientMessage(playerid,8, \"[REPAiR] Legközelebb 3 perc múlva használhatod!!\");
return 1;
}
public Javit(playerd)
{
SendClientMessage(playerid,6,\"Most már újra javithatsz!\");
return 1;
}
Probáld Meg így.
-
ugyanaz
-
Modosítottam rajta nézzd Meg most..
-
Így?
#include <a_samp>
#include zcmd
new Javitva[MAX_PLAYERS];
forward Javit(playerid);
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" [FS]Javit by Blade.\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
KillTimer(\"Javit\");
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
Javitva[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
Javitva[playerid] = 0;
return 1;
}
CMD:repair(playerid)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,6,\"Nem vagy jármûben!\");
if(Javitva[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid,6,\"Még nem javíthatod meg a jármûvedet!\");
SetTimer(\"Javit\",200000,true);
SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid),1000);
RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
SendClientMessage(playerid,6, \"Jármûved Javitása Készen van\");
SendClientMessage(playerid,8, \"[REPAIR] Legközelebb 3 perc múlva használhatod!!\");
return 1;
}
public Javit(playerid)
{
KillTimer(\"Javit\");
Javitva[playerid] = 0;
SendClientMessage(playerid,6,\"Most már újra javithatsz!\");
return 1;
}
-
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,6,\"Nem vagy jármûben!\");
Ez most azt vizsgálja hogy autóban vagy-e szóval ha te most beírod ezt a parancsot ha jármûben vagy akkor evvel tér vissza : \"Nem vagy jármûben.\"
Ez így a helyes :
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,6,\"Nem vagy jármûben!\");
Ha hazajöttem majd még átnézem a kódot most csak erre figyeltem fel.
-
2 error
C:\\Documents and Settings\\X\\Dokumentumok\\rep.pwn(18) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
C:\\Documents and Settings\\X\\Dokumentumok\\rep.pwn(47) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
2 Errors.
[/quote]
Hibás Sorok:
18.KillTimer(\"Javit\");
47.KillTimer(\"Javit\");
-
#include <a_samp>
#include zcmd
new Javitva[MAX_PLAYERS];
new javitas;
forward Javit(playerid);
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" [FS]Javit by Blade.\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
KillTimer(\"javitas\");
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
Javitva[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
Javitva[playerid] = 0;
return 1;
}
CMD:repair(playerid)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,6,\"Nem vagy jármûben!\");
if(Javitva[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid,6,\"Még nem javíthatod meg a jármûvedet!\");
javitas = SetTimer(\"Javit\",200000,true);
SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid),1000);
RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
SendClientMessage(playerid,6, \"Jármûved Javitása Készen van\");
SendClientMessage(playerid,8, \"[REPAIR] Legközelebb 3 perc múlva használhatod!!\");
return 1;
}
public Javit(playerid)
{
KillTimer(\"javitas\");
Javitva[playerid] = 0;
SendClientMessage(playerid,6,\"Most már újra javithatsz!\");
return 1;
}
-
igen.
A KillTimer egy \"speciális IDvel\" tér vissza, amit be lehet állítani (vagynemtom xD) mégpedig úgy hogy elõször is létrehozzuk ezt:
new killtimer;
,
majd beállítjuk ennek az értékét:
killtimer = SetTimer(....);
. Ezután lehet kilõni a timert ezzel az idvel :D
KillTimer(killtimer);
-
ugyan azt csinálja errorozik.
zárok.