public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{
Végére
return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Elrontottad a parancsot!\");
}
public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success)
{
if(!success)
{
new strin[128];
format(strin, sizeof(strin), \"Sajnálom de a %s parancs nem létezik\", cmdtext);
SendClientMessage(playerid,red, strin);
}
return 1;
}
Nem jó :( A mód helyére rögtön már azt irja hogy unknown amikor belépek kidob vidéken amik voltak mind eltüntek... mi lehet a gond...
Ezt nem igazán értem amit leírtál kezdõ vagyok xD
[/quote]
Csak ennyi a gond. 8)
Röviden tömören:
Az OnPlayerCommandText eljárás meghívódik mikor játék közben beírsz egy per / jellel kezdõdõ akármit, pl.: /bla.
Ez a cmdtext[] változóban fog visszahívásként látszódni.
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
SendClientMessage(playerid, -1, cmdtext);
return 1;
}
Ha ez a visszahívás visszatérésként egyel tér vissza akkor nem kerül megjelenítésre az Unknown Command (Ismeretlen parancs) kifejezés.
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
return 1; // return (vissza küld a kód lefutása után 1-es értéket. )
}
Az Unknown command akkor jelenik meg ha ez a vissza térési érték nulla.
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
return 0; // return (vissza küld a kód lefutása után 0-a értéket. )
}
Mikor egy parancs sikeresen végrehajtásra kerül akkor 1-es vissza térési értéket kell megadni. (return 1;)
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/bla\", true) == 0)
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"A beírt parancs a /bla, vissza térésként return 1, és nem jelenik meg az Unknown Command üzenet.\");
return 1;
}
return 0; // Semmilyen egyezést nem talált a beírt parancsra ezért elküldi az \"Unknown Command\" üzenetet.
// ezt kell kicserélni egy üzenetre return SendClientMessage(playerid, -1, Nincs ilyen parancs\");
}