Szerző Téma: Undefined symbol:pickupid!  (Megtekintve 639 alkalommal)

Undefined symbol:pickupid!
« Dátum: 2015. Szeptember 03. - 08:15:32 »
0 Show voters
Miert nem jo?Ugy akarom hogy gombnyomasra menjen be az interiorba a jatekos:
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    if((newkeys & KEY_SECONDARY_ATTACK))
{
    if(pickupid == varoshaza)
   {
        SetPlayerPos(playerid, 386.5259, 173.6381, 1008.3828);
        GameTextForPlayer(playerid,\"~g~Városháza\",3000,5);
        SetPlayerInterior(playerid, 3);
   }
}
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2015. Szeptember 03. - 10:23:23 írta Szabi9 »

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
Undefined symbol:pickupid!
« Válasz #1 Dátum: 2015. Szeptember 03. - 08:38:49 »
0 Show voters
az onplayerkeystatechange alatt nem tudsz pickupid-t használni.
egyszerűbb, ha IsPlayerInRangeOfPoint-tal csinálod meg.
vagy az OnPlayerPicpupPickup alatt egy változót csatolsz a játékoshoz, amit a gombnyomás alatt leellenőrzöl.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal