#include <a_samp> // Alap include ami mindenhez kell... remélem nem kell leírnom!#include <fixchars> // ékezetes betûk illetve karakterek javítása miatt kell!#define TEAM_BANDAK 0 // Civilek csapata!#define TEAM_RENDOROK 1 // Rendorok csapata!#define TEAM_RABLO 2 // Rablok csapata!#undef MAX_PLAYERS#define MAX_PLAYER 10 // Max karaktereket adjuk meg általában annyit szokás ide írni ahány slotos ( férõhelyes) a szervered!public OnPlayerSpawn(playerid){if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVIL); // Hogy melyik csapat legyen és hogy mit kapjon na nézzük:{ GivePlayerWeapon(playerid, 29, 2000); // Adunk neki egy smg-t 2000 tölténnyel! GivePlayerWeapon(playerid, 31, 1000); // Illetve adunk még neki egy m4-et 1000 tölténnyel // Ezzket a fegyvereket amiket itt megadsz azokat minden spawn után újra megkapja!! SetPlayerColor(playerid,COLOR_WHITE); // Adjuk meg neki hogy milyen színû legyen a neve és hogy melyik csapathoz tartozón!}if(gTeam[playerid] == TEAM_RENDOROK) // A rendõrök csapata!{ GivePlayerWeapon(playerid, 31, 2000); // Úgyszintén adunk neki fegyvert GivePlayerWeapon(playerid, 46, 1); // És mivel rendõr adunk neki egy ejtõernyõt ! Nem muszáj de én adok! SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE); // És a nevét meg én kék-re állítom mert ugye rendõr!} if(gTeam[playerid] == TEAM_RABLO) // Hogy a rabló csapatnak adjuk a cuccot:{ GivePlayerWeapon(playerid, 1, 1); // Rablónak adunk egy Boxer -t GivePlayerWeapon(playerid, 29, 3000); // És még kap egy smg-t 3000 tölténnyel! SetPlayerColor(playerid,COLOR_RED); // És kap egy színt a pirosat! Te a színeket nyugodtan átírhatod a fegyvereket is!}return 1;}public OnPlayerRequestClass(playerid, classid){ switch(classid) { case 0..1: // Hogy az OnGameModeInit alatt lévõ AddPlayerClassok közül melyik tartozik melyik csapathoz! { gTeam[playerid] = TEAM_BANDAK; GameTextForPlayer(playerid,\"Bandatag\", 1000, 3); } case 2..3: // Itt a 2-3 karakterig lesz Rendõr { gTeam[playerid] = TEAM_RENDOROK; GameTextForPlayer(playerid,\"Rendõr\", 1000, 3); // Ide azt írd amit meg jelenítsen a játékosnak ( palyer-nek ) mikor a karakter választóba van! } case 4..6: // Itt pedig a 4-6 vagyis a 4. az 5. és a 6. karakter lesz bankrabló! { gTeam[playerid] = TEAM_RABLO; GameTextForPlayer(playerid,\"Bank Rabló\", 1000, 3); Hogy karakterválasztóba mit írjon ki! } return 1;}CMD:civilfegyverek(playerid, params[]) // Ide a parancshoz: civilfegyver - oda azt írd amivel a játékba majd elõ lehet hozni!{ if(gTeam[playerid] != TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy CIVIL!\"); // Ha a játékos nem CIVIL akkor figyelmeztetjük! GivePlayerWeapon(playerid, 31, 1000000); // A játékosnak adunk egy M4-et végtelen tölténnyel! GivePlayerWeapon(playerid, 29, 1000000); // És adunk egy SMG-t is végtelen tölténnyel! SetPlayerHealth(playerid, 100); // Hogy a játékosnak 100% legyen az életet! SetPlayerArmour(playerid, 100); // Hogy az armor (pajzs) is 100% legyen! SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Sikeresen vettél fegyvereket páncélt és életet!\"); // Küldünk egy üzenetet a játékosnak hogy beírta a parancsot! return 1;}CMD:civilhadiszalas(playerid, params[]){if(gTeam[playerid] != TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy CIVIL!\"); // Küldünk egy üzenetet a játékosnak hogy nem teleportálhat!SetPlayerPos(playerid,2796.9004,908.3925,10.7500); // Hogy parancs beírása után a játékost hova rakja!GameTextForPlayer(playerid, \"~b~~h~Elteleportáltál!\", 3000, 5); //Ide írhatód hogy mit írjon ki mikor egy játékos használja a parancsot ! És a ~b~ kék szinû lesz, ~h~ világosítunk!SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"Sikeresen teleportáltál!\"); // Ezt pedig chatbe ( üzenetbe ) ki írja neki hogy mit írjon be!return 1;}
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(13) : error 017: undefined symbol \"gTeam\"C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(13) : warning 215: expression has no effectC:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(13) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(13) : error 029: invalid expression, assumed zeroC:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(13) : fatal error 107: too many error messages on one lineCompilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors.
#include <a_samp> // Alap include ami mindenhez kell... remélem nem kell leírnom!#include <fixchars> // ékezetes betûk illetve karakterek javítása miatt kell!#define TEAM_BANDAK 0 // Civilek csapata!#define TEAM_RENDOROK 1 // Rendorok csapata!#define TEAM_RABLO 2 // Rablok csapata!#undef MAX_PLAYERS#define MAX_PLAYERS 10 // Max karaktereket adjuk meg általában annyit szokás ide írni ahány slotos ( férõhelyes) a szervered!new gTeam[MAX_PLAYERS];public OnPlayerSpawn(playerid){if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVIL) // Hogy melyik csapat legyen és hogy mit kapjon na nézzük:{ GivePlayerWeapon(playerid, 29, 2000); // Adunk neki egy smg-t 2000 tölténnyel! GivePlayerWeapon(playerid, 31, 1000); // Illetve adunk még neki egy m4-et 1000 tölténnyel // Ezzket a fegyvereket amiket itt megadsz azokat minden spawn után újra megkapja!! SetPlayerColor(playerid,COLOR_WHITE); // Adjuk meg neki hogy milyen színû legyen a neve és hogy melyik csapathoz tartozón!}if(gTeam[playerid] == TEAM_RENDOROK) // A rendõrök csapata!{ GivePlayerWeapon(playerid, 31, 2000); // Úgyszintén adunk neki fegyvert GivePlayerWeapon(playerid, 46, 1); // És mivel rendõr adunk neki egy ejtõernyõt ! Nem muszáj de én adok! SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE); // És a nevét meg én kék-re állítom mert ugye rendõr!} if(gTeam[playerid] == TEAM_RABLO) // Hogy a rabló csapatnak adjuk a cuccot:{ GivePlayerWeapon(playerid, 1, 1); // Rablónak adunk egy Boxer -t GivePlayerWeapon(playerid, 29, 3000); // És még kap egy smg-t 3000 tölténnyel! SetPlayerColor(playerid,COLOR_RED); // És kap egy színt a pirosat! Te a színeket nyugodtan átírhatod a fegyvereket is!}return 1;}public OnPlayerRequestClass(playerid, classid){ switch(classid) { case 0..1: // Hogy az OnGameModeInit alatt lévõ AddPlayerClassok közül melyik tartozik melyik csapathoz! { gTeam[playerid] = TEAM_BANDAK; GameTextForPlayer(playerid,\"Bandatag\", 1000, 3); } case 2..3: // Itt a 2-3 karakterig lesz Rendõr { gTeam[playerid] = TEAM_RENDOROK; GameTextForPlayer(playerid,\"Rendõr\", 1000, 3); // Ide azt írd amit meg jelenítsen a játékosnak ( palyer-nek ) mikor a karakter választóba van! } case 4..6: // Itt pedig a 4-6 vagyis a 4. az 5. és a 6. karakter lesz bankrabló! { gTeam[playerid] = TEAM_RABLO; GameTextForPlayer(playerid,\"Bank Rabló\", 1000, 3); Hogy karakterválasztóba mit írjon ki! } return 1;}CMD:civilfegyverek(playerid, params[]) // Ide a parancshoz: civilfegyver - oda azt írd amivel a játékba majd elõ lehet hozni!{ if(gTeam[playerid] != TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy CIVIL!\"); // Ha a játékos nem CIVIL akkor figyelmeztetjük! GivePlayerWeapon(playerid, 31, 1000000); // A játékosnak adunk egy M4-et végtelen tölténnyel! GivePlayerWeapon(playerid, 29, 1000000); // És adunk egy SMG-t is végtelen tölténnyel! SetPlayerHealth(playerid, 100); // Hogy a játékosnak 100% legyen az életet! SetPlayerArmour(playerid, 100); // Hogy az armor (pajzs) is 100% legyen! SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Sikeresen vettél fegyvereket páncélt és életet!\"); // Küldünk egy üzenetet a játékosnak hogy beírta a parancsot! return 1;}CMD:civilhadiszalas(playerid, params[]){if(gTeam[playerid] != TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy CIVIL!\"); // Küldünk egy üzenetet a játékosnak hogy nem teleportálhat!SetPlayerPos(playerid,2796.9004,908.3925,10.7500); // Hogy parancs beírása után a játékost hova rakja!GameTextForPlayer(playerid, \"~b~~h~Elteleportáltál!\", 3000, 5); //Ide írhatód hogy mit írjon ki mikor egy játékos használja a parancsot ! És a ~b~ kék szinû lesz, ~h~ világosítunk!SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"Sikeresen teleportáltál!\"); // Ezt pedig chatbe ( üzenetbe ) ki írja neki hogy mit írjon be!return 1;}
new gTeam[MAX_PLAYERS];
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(11) : error 017: undefined symbol \"MAX_PLAYERS\"C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(11) : error 009: invalid array size (negative, zero or out of bounds)C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(15) : error 017: undefined symbol \"TEAM_CIVIL\"C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(15) : error 036: empty statementC:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(20) : error 017: undefined symbol \"COLOR_WHITE\"C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(26) : error 017: undefined symbol \"COLOR_BLUE\"C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(32) : error 017: undefined symbol \"COLOR_RED\"C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(53) : error 017: undefined symbol \"Hogy\"C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(53) : error 017: undefined symbol \"karakterv\"C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(53) : error 029: invalid expression, assumed zeroC:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(53) : fatal error 107: too many error messages on one lineCompilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 11 Errors.
#include <a_samp> // Alap include ami mindenhez kell... remélem nem kell leírnom!#include <fixchars> // ékezetes betuk illetve karakterek javítása miatt kell!#define TEAM_BANDAK 0 // Civilek csapata!#define TEAM_RENDOROK 1 // Rendorok csapata!#define TEAM_RABLO 2 // Rablok csapata!#define TEAM_CIVIL 3#define MAX_PLAYER 10 // Max karaktereket adjuk meg általában annyit szokás ide írni ahány slotos ( férohelyes) a szervered!new gTeam[MAX_PLAYERS];#include <colors>#include <zcmd>public OnPlayerSpawn(playerid){if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVIL) // Hogy melyik csapat legyen és hogy mit kapjon na nézzük:{GivePlayerWeapon(playerid, 29, 2000); // Adunk neki egy smg-t 2000 tölténnyel!GivePlayerWeapon(playerid, 31, 1000); // Illetve adunk még neki egy m4-et 1000 tölténnyel// Ezzket a fegyvereket amiket itt megadsz azokat minden spawn után újra megkapja!!SetPlayerColor(playerid,COLOR_WHITE); // Adjuk meg neki hogy milyen színu legyen a neve és hogy melyik csapathoz tartozón!}if(gTeam[playerid] == TEAM_RENDOROK) // A rendorök csapata!{GivePlayerWeapon(playerid, 31, 2000); // Úgyszintén adunk neki fegyvertGivePlayerWeapon(playerid, 46, 1); // És mivel rendor adunk neki egy ejtoernyot ! Nem muszáj de én adok!SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE); // És a nevét meg én kék-re állítom mert ugye rendor!}if(gTeam[playerid] == TEAM_RABLO) // Hogy a rabló csapatnak adjuk a cuccot:{GivePlayerWeapon(playerid, 1, 1); // Rablónak adunk egy Boxer -tGivePlayerWeapon(playerid, 29, 3000); // És még kap egy smg-t 3000 tölténnyel!SetPlayerColor(playerid,COLOR_RED); // És kap egy színt a pirosat! Te a színeket nyugodtan átírhatod a fegyvereket is!}return 1;}public OnPlayerRequestClass(playerid, classid){switch(classid){case 0..1: // Hogy az OnGameModeInit alatt lévo AddPlayerClassok közül melyik tartozik melyik csapathoz!{gTeam[playerid] = TEAM_BANDAK;GameTextForPlayer(playerid,\"Bandatag\", 1000, 3);}case 2..3: // Itt a 2-3 karakterig lesz Rendor{gTeam[playerid] = TEAM_RENDOROK;GameTextForPlayer(playerid,\"Rendor\", 1000, 3); // Ide azt írd amit meg jelenítsen a játékosnak ( palyer-nek ) mikor a karakter választóba van!}case 4..6: // Itt pedig a 4-6 vagyis a 4. az 5. és a 6. karakter lesz bankrabló!{gTeam[playerid] = TEAM_RABLO;GameTextForPlayer(playerid,\"Bank Rabló\", 1000, 3);}}return 1;}CMD:civilfegyverek(playerid) // Ide a parancshoz: civilfegyver - oda azt írd amivel a játékba majd elo lehet hozni!{ if(gTeam[playerid] != TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy CIVIL!\"); // Ha a játékos nem CIVIL akkor figyelmeztetjük! GivePlayerWeapon(playerid, 31, 1000000); // A játékosnak adunk egy M4-et végtelen tölténnyel! GivePlayerWeapon(playerid, 29, 1000000); // És adunk egy SMG-t is végtelen tölténnyel! SetPlayerHealth(playerid, 100); // Hogy a játékosnak 100% legyen az életet! SetPlayerArmour(playerid, 100); // Hogy az armor (pajzs) is 100% legyen! SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Sikeresen vettél fegyvereket páncélt és életet!\"); // Küldünk egy üzenetet a játékosnak hogy beírta a parancsot! return 1;}CMD:civilhadiszalas(playerid){if(gTeam[playerid] != TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy CIVIL!\"); // Küldünk egy üzenetet a játékosnak hogy nem teleportálhat!SetPlayerPos(playerid,2796.9004,908.3925,10.7500); // Hogy parancs beírása után a játékost hova rakja!GameTextForPlayer(playerid, \"~b~~h~Elteleportáltál!\", 3000, 5); //Ide írhatód hogy mit írjon ki mikor egy játékos használja a parancsot ! És a ~b~ kék szinu lesz, ~h~ világosítunk!SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"Sikeresen teleportáltál!\"); // Ezt pedig chatbe ( üzenetbe ) ki írja neki hogy mit írjon be!return 1;}