Sziasztok!
Ez nekem valami miért nem jó :\'( :
#include <a_samp>
#include <dini>
enum adat
{
penz,
pont
};
new pAdat[MAX_PLAYERS][adat];
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new Fajl[128];
format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Adatok/%s.ini\",Neve(playerid));
pAdat[playerid][penz] = dini_Int(Fajl, \"Penz\");
pAdat[playerid][pont] = dini_Int(Fajl, \"Pont\");
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid,reason)
{
new Fajl[128];
format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Adatok/%s.ini\",Neve(playerid));
dini_IntSet(Fajl, \"Penz\",pAdat[playerid][penz]);
dini_IntSet(Fajl, \"Pont\",pAdat[playerid][pont]);
return 1;
}
stock Neve(playerid)
{
new nev[24];
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
return nev;
}
Ezért szeretnék kérni egy jót ami mûködik is.