Sziasztok!
Ez nekem valami miért nem jó :\'( : 
#include <a_samp>
#include <dini>
enum adat
{
        penz,
        pont
};
new pAdat[MAX_PLAYERS][adat];
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
        new Fajl[128];
        format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Adatok/%s.ini\",Neve(playerid));
        pAdat[playerid][penz] = dini_Int(Fajl, \"Penz\");
        pAdat[playerid][pont] = dini_Int(Fajl, \"Pont\");
        return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid,reason)
{
        new Fajl[128];
        format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Adatok/%s.ini\",Neve(playerid));
        dini_IntSet(Fajl, \"Penz\",pAdat[playerid][penz]);
        dini_IntSet(Fajl, \"Pont\",pAdat[playerid][pont]);
        return 1;
}
stock Neve(playerid)
{
        new nev[24];
        GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
        return nev;
}
 Ezért szeretnék kérni egy jót ami mûködik is.  
