Szerző Téma: Save, load pos  (Megtekintve 1138 alkalommal)

Nem elérhető VTX

  • 2402
    • Profil megtekintése
Save, load pos
« Dátum: 2010. Április 22. - 18:56:52 »
0 Show voters
Van egy pos mento, betölto scriptem(Baliboy írta, ScreaM átszerkesztette :P) amivel az a gond, hogy ha egy player pozíciót ment, akkor mindegyik játékosnak azt tölti be amit o mentett.  :-\\
\"mfne.jpg\"
Remélem meg tudjátok csinálni.  :)
« Utoljára szerkesztve: 2010. Április 22. - 19:54:44 írta ScreaM »

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
Save, load pos
« Válasz #1 Dátum: 2010. Április 22. - 19:26:59 »
0 Show voters
nem én írtam, és nem teszteltem.

de kijavítom MAJD, csak nincs idom....
« Utoljára szerkesztve: 2010. Április 22. - 19:29:08 írta ScreaM »

Nem elérhető SnicK

  • 7521
    • Profil megtekintése
Save, load pos
« Válasz #2 Dátum: 2010. Április 22. - 19:32:08 »
0 Show voters

#include <a_samp>
new Float:coord[4], veh;
new SavedPos[MAX_PLAYERS], WasInVeh[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
   if (strcmp(\"/sp\", cmdtext, true, 10) == 0) { return SavePos(playerid); }
   if (strcmp(\"/lp\", cmdtext, true, 10) == 0) { return LoadPos(playerid); }
   if (strcmp(\"/delpos\", cmdtext, true, 10) == 0) { return SavedPos[playerid] = 0; }
   return 0;
}
SavePos(playerid)
{
    if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
      GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), coord[0], coord[1], coord[2]);
      GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), coord[3]);
      WasInVeh[playerid] = 1;
      veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
   } else {
      GetPlayerPos(playerid, coord[0], coord[1], coord[2]);
      GetPlayerFacingAngle(playerid, coord[3]);
      WasInVeh[playerid] = 0;
   }
   SavedPos[playerid] = 1;
   return SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"Pozíció lementve!\");
}
LoadPos(playerid)
{
   if (SavedPos[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"Pozició nincs mentve.\");
   if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
   {
      SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), coord[0], coord[1], coord[2] + 1);
      SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), coord[3]);
      if (WasInVeh[playerid] == 1){ PutPlayerInVehicle(playerid, veh, 0); }
      } else {
      SetPlayerPos(playerid, coord[0], coord[1], coord[2]);
      SetPlayerFacingAngle(playerid, coord[3]);
   }
   return SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"Elteleportáltál a mentett pozícióra!\");
}

 
By Baliboy

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal