Épp írok egy munkaszkriptet, és van benne egy olyan rész, hogy ha belemegy a játékos egy sima Checkpointba akkot törlõdik a CP, ez mind szép és jó de..(másolok magyarázat helyett..)
Módban:
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid), SendClientMessage(playerid, -1, \"A módban lévõ DisablePlayerCheckPoint fgv lefutott...\");
PlayerPlaySound(playerid, 1137, 0, 0, 0);
return 1;
}
Szkriptben:
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
if(utasszallitas[playerid] == 1)
{
new rnd = random(sizeof(utasletetel));
SendClientMessage(playerid, -1, \"Felvetted az utast, vidd a kijelölt helyre!\");
SetPlayerCheckpoint(playerid, utasletetel[rnd][0], utasletetel[rnd][1], utasletetel[rnd][2], 3);
utasszallitas[playerid] = 2;
return 0;
}
if(utasszallitas[playerid] == 2)
{
new str[128];
new bevetel = randomex(10000, 20000);
format(str, 128, \"Elvitted az utast a célponthoz. Bevétel: %d$\", bevetel);
GivePlayerMoney(playerid, bevetel);
SendClientMessage(playerid, -1, str);
utasszallitas[playerid] = 0;
return 0;
}
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
return 1;
}
Ugye ha a változó értéke 1, és belemegyek egy CPbe, létrehoz a szkript még egy CP-t, de a módban lévõ DisablePlayerCheckpoint egybõl ki is törli.. Megoldás?