stock CheckMoney(playerid){ SetTimerEx(\"CheckMoney\", 2000, true, \"i\", playerid); return 1;}
forward CheckMoney(playerid); public CheckMoney(playerid) { }
SetTimerEx(\"CheckMoney\", 2000, false, \"i\", playerid);
változó = érték
változó += érték
#include <a_samp>#include <dini>new eMoneys[MAX_PLAYERS];new bool:Spawned[MAX_PLAYERS];#define eFile \"eMoney/%s.ini\"stock LoadeMoney(playerid){new file[100];format(file,100,eFile,pName(playerid));if(!dini_Exists(file)){ CreateeMoney(playerid);}else{ eMoneys[playerid] = dini_Int(file,\"eMoney\");}return 1;}stock CreateeMoney(playerid){new file[100];format(file,100,eFile,pName(playerid));if(!dini_Exists(file)){ dini_Create(file); dini_IntSet(file,\"eMoney\",0);}return 1;}stock SaveeMoney(playerid){ new file[100];format(file,100,eFile,pName(playerid));if(!dini_Exists(file)){ CreateeMoney(playerid);}else{ dini_IntSet(file,\"eMoney\",0);}return 1;}stock pName(playerid){new name[24];GetPlayerName(playerid,name,24);return name;}public OnPlayerConnect(playerid){Spawned[playerid] = false;eMoneys[playerid] = 0;return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid){SaveeMoney(playerid);return 1;}public OnPlayerSpawn(playerid){if(Spawned[playerid] == false) LoadeMoney(playerid);return 1;}
Ohh, nagyon köszönöm a válaszod, tényleg kösz szépen. A Pluszt dobtam
És illetve, ezt majd hogyan használhatom föl majd a gyakorlatban, vagyis tudnál írni egy példát, ha van még erõd rám? Például a fölváltásnál, hogy mely sorokat írjuk fel oda(elég 1 helyre is, csak), illetve ha például egy EM-es parancs van, ott hogyan kell. Elég, csak egy példát is írnod(ha persze akarsz segíteni), mert azután már érteni fogom, hogy mi-hogy van. Ha ezt még leírnád nekem, akkor örök hálám. [/quote]Ezt nem teljesen értem...Ha menteni akarod az eMoney-t akkor: SaveeMoney(playerid); Ha betölteni: LoadeMoney(playerid); És ha le akarod kérdezni hogy mennyi eMoney van jelenleg a játékosnál, pl: new str_[64];format(str_,64,\"Jelenleg %d Emoney-ed van.\",eMoneys[playerid]);SendClientMessage(playerid,0xFFFF00FF,str_); Textdrawnál is az eMoneys[playerid] dolgozz:OnFilterScriptInit vagy OnGameModeInit alá írd ezt: SetTimer(\"UpdateEmoney\",1000,1); És: forward UpdateEmoney();public UpdateEmoney(){for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++){if(!IsPlayerConnected(i))continue;new string[128];format(string, sizeof(string), \"EMoney: %d EM\", eMoneys);TextDrawSetString(Ft, string);}return 1;}
SaveeMoney(playerid);
LoadeMoney(playerid);
new str_[64];format(str_,64,\"Jelenleg %d Emoney-ed van.\",eMoneys[playerid]);SendClientMessage(playerid,0xFFFF00FF,str_);
SetTimer(\"UpdateEmoney\",1000,1);
forward UpdateEmoney();public UpdateEmoney(){for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++){if(!IsPlayerConnected(i))continue;new string[128];format(string, sizeof(string), \"EMoney: %d EM\", eMoneys);TextDrawSetString(Ft, string);}return 1;}
stock CreateeMoney(playerid){new file[100];format(file,100,eFile,pName(playerid));if(!dini_Exists(file)){ dini_Create(file); dini_IntSet(file,\"eMoney\",0);}return 1;}
SaveeMoney(playerid);eMoneys[playerid] = 0;
eMoneys[playerid] = 0;LoadeMoney(playerid);
#define eFile \"eMoney/%s.ini\"
#define eFile \"%s.ini\"