GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: spearox - 2013. június 20. - 21:53:08
-
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem. Van egy teljesen saját map ami ugye a vízre épült. Oda szeretnék jármûveket spawn-olni viszont ugye akad az a probléma, hogy a jármû beleesik a vízbe mert még nem töltötte be az objectet a szerver. Ötlet?
-
A föld objectet ne CreateDynamicObjecttel tedd be, hanem simán CreateObjecttel.
-
vagy a kocsikat rakd kicsit feljebb mint a föld van!
-
vagy a kocsikat rakd kicsit feljebb mint a föld van!
Hülyeség akkor is víz alatt lesz.. :D
Esetleg probáld meg úgy, hogy elõbb az objecteket töltöd be aztán a jármûveket.. :hmmm:
-
A föld objectet ne CreateDynamicObjecttel tedd be, hanem simán CreateObjecttel.
Beteheti CreateDynamicObejct-el is csak akkor a jármûvek Z koordinátáit növelje +2 és +4 közötti számmal.
-
Köszönöm a válaszokat milyet lesz alkalmam kipróbálom a variációkat. Jó lenne ha a fentebb spawnolás elég lenne mert sajnos nagyon sok talaj van ami át kéne tenni és kibogarászgatni nem sok kedvem van az alapot.
Egyébként ha késleltetem a jármû spawnolást az se segítene szerintem persze lehet nincs igazam sõt. De én úgy tudom a Dynamic lényege, hogy csak akkor tölt objectet ha ott van ember. Bár mondom lehet nem jól tudom.
-
Tõlem emelgetheted a Z koordinátát akár 3 millióval is, de akkor is víz alatt lesz. :D A kocsi sokkal elõbb betöltõdik, mint a map. LL-en ezzel szívtunk pár napig.
-
Es nem egyszerubb az hogy elinditasz egy timert mondjuk 10 mp-ig es addig letrehozza az objecteket es az ido lejarta utan betoltod a jarmuveket?
Bocs az ekezetekert telorol irok.
-
Mi a fasznak bonyolítani ? Elég, hogyha CreateObject van és nem CreateDynamicObject.
-
Es nem egyszerubb az hogy elinditasz egy timert mondjuk 10 mp-ig es addig letrehozza az objecteket es az ido lejarta utan betoltod a jarmuveket?
Bocs az ekezetekert telorol irok.
Nem. Ugyanis ha te közeledsz a map és a kocsik felé, akkor a kocsikat tölti be elõbb, és csak utána az objecteket.