Szerző Téma: Új Egyedi Jármű Rendszer  (Megtekintve 1136 alkalommal)

Új Egyedi Jármű Rendszer
« Dátum: 2015. március 08. - 13:04:49 »
0 Show voters
Üdvözletem, Szép napot midnenkinek.
Nos Tulajdonképpen szeretném ha segítenétek egy kisebb rendszert összedobni.
Előszőr is: Mivel lenne érdemesebb megcsinálni a fájl mentését? Dini, Fopen vagy Y_ini?
(Ezzel nem azt szeretném elérni hogy ti csináljátok meg nekem, hanem hogy közösen hozzuk létre.
Azért is nem töltök le járműrendszert mert én szeretném megtanulni a megírását)
Másodszor Lenne egy alap adatom:
 

enum aAdat
{
        ModelID,
        Ar,
        Float:X,
        Float:Y,
        Float:Z,
        Float:A,
        Szin,
        Szin2,
        Rendszam,
Zarva,
IdomokAllapota,
AjtokAllapota,
LampakAllapota,
KerekekAllapota,
JarmuAllapot,
TulajNeve,
        Elado //<--- Ezzel azt szeretném elérni ha 1 az értéke akkor a járműnek még nincs tulajdonosa és megvásárolható. Ha 0 akkor van tulajdonosa és nem lehet megvenni.
}
new AutoInfo[MAX_VEHICLES][aAdat];

 
Amit tudni kell:
A script fájlba menti az autó szinte összes tulajdonságát. Ezenfellül:
Törés állapota elemenként, és a motor állapota.
Színe, Helye(x,y,z,a), Tulajdonosa, Ára..stb
Tehát amit másodszorra szeretnék:
a Scriptfiles/Járművek mappában így menthetné el minden jármű adatát:
1.ini, 2.ini, 3.ini, 4.ini ...stb
Ezzel azt szeretném elérni hogy ne a Játékos.ini fáljjába mentse a járműveit, mert így bármennyi járművet vehetne a játékos. (Szóval jobblenne megoldani játékos file nélkül)
Harmadszor:
Hogyan tudom azt megoldani hogy pl mondjuk a scriptfiles/Járművek/%d.ini -ből szerver indulásakor lekérjem, betöltsem, és lerakjam a MAP-ra az összes járművet?
Negyedszer:
Hogyan tudom lementeni csak azt az 1 bizonyos járművet, ami a jáátékosé amikor kiszáll a Járművéből?
Mégvalami: Utána nézegettem, más scriptekbe is belenéztem hogyan van megoldva, de nem tanultam belőlle. :(
Segítségeteket előre is köszönöm, és neharagudjatok hogy így felcsapok a témával.
Ha ezt megtanulom akkora biznisz rendszer kiépítése könnyedén fog működni.

Új Egyedi Jármű Rendszer
« Válasz #1 Dátum: 2015. március 08. - 13:10:39 »
+1 Show voters
kurva lassú ha egyesével, minden járműnek külön fájlt csinálsz..
SQLite vagy MySQL

Új Egyedi Jármű Rendszer
« Válasz #2 Dátum: 2015. március 08. - 13:12:16 »
0 Show voters
Szia köszi  a választ elfelejtettem említeni hogy SQL és MYSQL-el nem szeretnék játszadozni :(
Egyéb ötlet?
Miért lassu midnen egyes járműnek fájlt létrehozni? Igazad lehet
Akkor hogy lehetne megoldani hogy Jobb, Pontosabb, Precízebb, és Gyorsabb legyen? :)

Nem elérhető gbr333

  • 670
    • Profil megtekintése
Új Egyedi Jármű Rendszer
« Válasz #3 Dátum: 2015. március 08. - 13:17:01 »
+1 Show voters
Észrevétel:
TulajNeve, helyett : TulajNeve[24],

Nem elérhető CMike

  • 332
  • FB.COM/sampdayrpg
    • Profil megtekintése
Új Egyedi Jármű Rendszer
« Válasz #4 Dátum: 2015. március 08. - 13:23:50 »
+1 Show voters
nem lassu... en pontosan ugyan igy oldottam meg a jarmu rendszeremet...pontosan ugyan ugy ahogy most te akarod...300 autoval teszteltem.. nem volt lassu.... publikaltam is az rp modot secomd chance a neve de innen toroltek valamiert pedig tanulhatnal belole
Egy új project-en dolgozom!
server28.clans.hu:7793
FB.COM/UJSAMP

Új Egyedi Jármű Rendszer
« Válasz #5 Dátum: 2015. március 08. - 13:26:54 »
0 Show voters
Köszönöm az észrevételt :) +1
Szerintem is így jobb megoldás, mert 1 személynek több járműve lehet korlátozás nélkül + így az összes jármű adatát el lehet menteni (a rendom lespawnolt járművek kivételével)
Visszatérve nem minden járműhöz csinálnám, hanem csak a vásárolható, és a megvásárolt privát járműveket mentené így el.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal