Üdvözletem, Szép napot midnenkinek.
Nos Tulajdonképpen szeretném ha segítenétek egy kisebb rendszert összedobni.
Előszőr is: Mivel lenne érdemesebb megcsinálni a fájl mentését? Dini, Fopen vagy Y_ini?
(Ezzel nem azt szeretném elérni hogy ti csináljátok meg nekem, hanem hogy közösen hozzuk létre.
Azért is nem töltök le járműrendszert mert én szeretném megtanulni a megírását)
Másodszor Lenne egy alap adatom:
enum aAdat
{
ModelID,
Ar,
Float:X,
Float:Y,
Float:Z,
Float:A,
Szin,
Szin2,
Rendszam,
Zarva,
IdomokAllapota,
AjtokAllapota,
LampakAllapota,
KerekekAllapota,
JarmuAllapot,
TulajNeve,
Elado //<--- Ezzel azt szeretném elérni ha 1 az értéke akkor a járműnek még nincs tulajdonosa és megvásárolható. Ha 0 akkor van tulajdonosa és nem lehet megvenni.
}
new AutoInfo[MAX_VEHICLES][aAdat];
Amit tudni kell:
A script fájlba menti az autó szinte összes tulajdonságát. Ezenfellül:
Törés állapota elemenként, és a motor állapota.
Színe, Helye(x,y,z,a), Tulajdonosa, Ára..stb
Tehát amit másodszorra szeretnék:
a Scriptfiles/Járművek mappában így menthetné el minden jármű adatát:
1.ini, 2.ini, 3.ini, 4.ini ...stb
Ezzel azt szeretném elérni hogy ne a Játékos.ini fáljjába mentse a járműveit, mert így bármennyi járművet vehetne a játékos. (Szóval jobblenne megoldani játékos file nélkül)
Harmadszor:
Hogyan tudom azt megoldani hogy pl mondjuk a scriptfiles/Járművek/%d.ini -ből szerver indulásakor lekérjem, betöltsem, és lerakjam a MAP-ra az összes járművet?
Negyedszer:
Hogyan tudom lementeni csak azt az 1 bizonyos járművet, ami a jáátékosé amikor kiszáll a Járművéből?
Mégvalami: Utána nézegettem, más scriptekbe is belenéztem hogyan van megoldva, de nem tanultam belőlle.
Segítségeteket előre is köszönöm, és neharagudjatok hogy így felcsapok a témával.
Ha ezt megtanulom akkora biznisz rendszer kiépítése könnyedén fog működni.