Hello mi az hogy még mindig? Esetleg belinkelnéd, hogy melyik témában volt errõl szó? hogy ne írjuk le kétszer amit már ott mondtunk [/quote]persze http://sampforum.hu/index.php?topic=49642.0
Több timertõl lehetséges, hogy lennének problémák de másolj mégegyszer egy OnPlayerUpdate részt. [/quote]feleslegesen másolom, mert már minden Update-ot kiürítettem.....és addig jó, amíg nem teszek be olyan fs-t, amiben nincs timer...ezért gondoltam, hogy ez lehet-e az oka...
hány timerrõl lenne szó most? gondolom nincs több 100 timer? [/quote]a gm-ben van 33 ...az fs-ekben további 60 :\'D nincs messze a 100 xd
Akkor ne is csodálkozzál.. milyen mód ez? RPG.. sok szerintem a timer. [/quote]de nem fut mind egyszerre.....a mostani módban is 20 van...viszont sokkal több van különbözõ fs-ekben....és mégis fut rendesen. A timerek miatt akkor se kéne ennyire \"megállnia az életnek..\"...De most laggolásról van szó, vagy olyan dologról hogy áll egy helybe a játékos, felette az \"ESC- töltéses\" ikon? [/quote] az ESC töltéses....
A timerek miatt akkor se kéne ennyire \"megállnia az életnek..\"...De most laggolásról van szó, vagy olyan dologról hogy áll egy helybe a játékos, felette az \"ESC- töltéses\" ikon? [/quote] az ESC töltéses....
Milyen includeokat használsz? [/quote]Ugyanis az inc-kben is lehet gubanc.
Ezek szerint nem vetted észre, amit kérdeztem. Remélem nem baj, ha ide \"elõre idézem\", hogy észrevedd: Milyen includeokat használsz? [/quote]Ugyanis az inc-kben is lehet gubanc. [/quote]már az elõzõ témában is leírtam, hogy a pawno, és az inc-ek ugyanazok, amivel a mostani szerveremet csináltam. abban nincs gond semmivel. vagyis akad benne, de nem ilyen jellegû. #include #include #include #include #include #include #include #include #include #include #include
Milyen includeokat használsz? [/quote]Ugyanis az inc-kben is lehet gubanc. [/quote]már az elõzõ témában is leírtam, hogy a pawno, és az inc-ek ugyanazok, amivel a mostani szerveremet csináltam. abban nincs gond semmivel. vagyis akad benne, de nem ilyen jellegû. #include #include #include #include #include #include #include #include #include #include #include
#include #include #include #include #include #include #include #include #include #include #include
Értem, elnézést. :whistle:Lehet, hogy hülyeség, de lehet, hogy az új dolgok és az inck valamilyen formában \"kiütik egymást\". Mint amikor elõfordul az a hiba, hogy egy szerveren több parancsfeldolgozó szerepel, de csak az egyik mûködik. Mondom, lehet hülyeség, de talán... Nem tudom... Majd ha tudok valami konkrétabbat mondani, segítve vele igazán, írok. [/quote]de ez az...amíg mapokat töltök be, vagy csak szimpla dialogos cuccot, addig minden oké...de amikor (pl.: LuxAdmin, PPC_Housing /ezekben mindeben van timer/), akkor megáll az élet...de a régi gm-mel ugyanúgy mûködnek....