Ennél picit több van, de ez a lényege.
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SetPVarInt(playerid, \"Meghalt\", 1 );
return 1;
}
és innen az OnPlayerSpawn lesz
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(!IsPlayerNPC(playerid))
{
if(GetPVarInt(playerid, \"Meghalt\") == 1)
{
SetPVarInt(playerid, \"Meghalt\", 0 );
switch(PlayerInfo[playerid][pCsapat])
{
case 1: SetPlayerPos(playerid, 154.2170,1849.8685,17.6406);
case 2: SetPlayerPos(playerid, -1506.7885,1962.4524,48.4219);
}
return 1;
}
switch(PlayerInfo[playerid][pCsapat])
{
case 1: SetPlayerPos(playerid, 154.2170,1849.8685,17.6406);
case 2: SetPlayerPos(playerid, -1506.7885,1962.4524,48.4219);
}
}
return 1;
}
Eleinte ez sem ilyen volt, még csak változó sem volt, hanem egybõl vittem a OnplayerSpawn-hoz mondván, úgyis leteszi. Hát nem