én tudom.. de csak kellenének a változók mert az isten se tudja mi a neve anélkül meg mink se érünk sokat..
Készítettem egy példaszkriptet:
#include
#include
#define MAX_BOMBA 100
enum bombd{
CreateBomba,
Float:PosX,
Float:PosY,
Float:PosZ
};
new bomba[MAX_BOMBA][bombd];
new bombaid;
forward t_Bomba(bombid);
CMD:createbomb(playerid)
{
new Float:x,Float:y,Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
bomba[bombaid][PosX] = x;
bomba[bombaid][PosY] = y;
bomba[bombaid][PosZ] = z;
bomba[bombaid][CreateBomba] = CreateObject(1252,x,y,z,0.0,0.0,0.0);
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\", \"BOM_Plant\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0);
SetTimerEx(\"t_Bomba\",10000,0,\"i\",bombaid);
bombaid++;
return 1;
}
public t_Bomba(bombid)
{
CreateExplosion(bomba[bombid][PosX],bomba[bombid][PosY],bomba[bombid][PosZ], 10, 15);
DestroyObject(bomba[bombid][CreateBomba]);
for(new i;i {
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,6.0,bomba[bombid][PosX],bomba[bombid][PosY],bomba[bombid][PosZ]))
{
SetPlayerHealth(i,0.0);
SendClientMessage(i,-1,\"Meghaltál a bomba miatt.!\");
}
}
return 1;
}
A t_Bomba eljárásnál találod a választ.