#include <F_Menu>
//------------------------------------------------------------------------------// Ez a függvénykönyvtár jaívtja a hibás magyar karaktereket a képernyõre megje-// lenõ szövegekben (lásd GameText,TextDraw stb), tesztelve lett, és mûködik.static chlist[][0]={\"¨\",\"‘\",\"ö\",\"Ö\", \"¬\",\"\",\"ü\",\"Ü\",\"¦\",\"¬\",\"ó\",\"Ó\",\"§\",\"\",\"õ\",\"Õ\",\"ª\",\"“\",\"ú\",\"Ú\",\"¾\",\"‡\",\"é\",\"É\",\"˜\",\"\",\"á\",\"Á\",\"«\",\"·\",\"û\",\"Û\",\"¢\",\"‹\",\"í\",\"Í\"};stock fixchars_GameTextForPlayer(playerid,text[],time,style){return GameTextForPlayer(playerid,FixGameString(text),time,style);}#define GameTextForPlayer fixchars_GameTextForPlayer//*******************stock fixchars_GameTextForAll(text[],time,style){return GameTextForAll(FixGameString(text),time,style);}#define GameTextForAll fixchars_GameTextForAll//*******************stock Text:fixchars_TextDrawCreate(Float:x, Float:y, text[]){return TextDrawCreate(x,y,FixGameString(text));}#define TextDrawCreate fixchars_TextDrawCreate//*******************stock Menu:fixchars_CreateMenu(const title[], columns, Float:x, Float:y, Float:col1width, Float:col2width = 0.0){return CreateMenu(FixGameString(title),columns,x,y,col1width,col2width);}#define CreateMenu fixchars_CreateMenu//*******************stock fixchars_SetMenuColumnHeader(Menu:menuid, column, const columnheader[]){return SetMenuColumnHeader(menuid, column, FixGameString(columnheader));}#define SetMenuColumnHeader fixchars_SetMenuColumnHeader//*******************stock fixchars_AddMenuItem(Menu:menuid, column, const menutext[]){return AddMenuItem(menuid, column, FixGameString(menutext));}#define AddMenuItem fixchars_AddMenuItem//*******************stock fixchars_TextDrawSetString(Text:text, string[]){return TextDrawSetString(text,FixGameString(string));}#define TextDrawSetString fixchars_TextDrawSetString//*******************stock FixGameString(const string[]){// Tárolók létrehozásanew index, dest[256];// Karakterlánc átmásolásastrmid(dest,string,0,strlen(string),sizeof dest);// Végiglépkedünk a karakterekenfor(index = 0; index < strlen(dest); index++){ // Végiglépkedünk a karaktertömbönfor(new idx = 0; idx < sizeof(chlist); idx++){ // Ha az indexelt karakterek egyeznek if(dest[index] == chlist[idx][0]) { // Javítjuk dest[index] = chlist[idx-2][0]; }}}// Visszatérésreturn dest;}
A fixchars.inc el próbáltad már ?
van az F_Menu.inc -ben egy ilyen rész:new bool:AKeyPressed[MAX_PLAYERS];new F_HoldKeyt[MAX_PLAYERS];static chlist[][0]={\"¨\",\"‘\",\"ö\",\"Ö\", \"¬\",\"\",\"ü\",\"Ü\", \"¦\",\"¬\",\"ó\",\"Ó\", \"§\",\"\",\"õ\",\"Õ\", \"ª\",\"“\",\"ú\",\"Ú\", \"¾\",\"‡\",\"é\",\"É\", \"˜\",\"\",\"á\",\"Á\",\"«\",\"·\",\"û\",\"Û\",\"¢\",\"‹\",\"í\",\"Í\"};Talán a scriptben az ékezeteket azokra a jelekre átkellene irni amik ott vannak.Ha úgy van megcsinálva akkor próbáld meg átirni rendes \"á,é,û,õ,ó,ü,ö,ú\" betûkre.Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. február 24. - 14:08:36 )Nyiss egy új szöveges dokumentumot és ezt illezd bele: //------------------------------------------------------------------------------// Ez a függvénykönyvtár jaívtja a hibás magyar karaktereket a képernyõre megje-// lenõ szövegekben (lásd GameText,TextDraw stb), tesztelve lett, és mûködik.static chlist[][0]={\"¨\",\"‘\",\"ö\",\"Ö\", \"¬\",\"\",\"ü\",\"Ü\",\"¦\",\"¬\",\"ó\",\"Ó\",\"§\",\"\",\"õ\",\"Õ\",\"ª\",\"“\",\"ú\",\"Ú\",\"¾\",\"‡\",\"é\",\"É\",\"˜\",\"\",\"á\",\"Á\",\"«\",\"·\",\"û\",\"Û\",\"¢\",\"‹\",\"í\",\"Í\"};stock fixchars_GameTextForPlayer(playerid,text[],time,style){return GameTextForPlayer(playerid,FixGameString(text),time,style);}#define GameTextForPlayer fixchars_GameTextForPlayer//*******************stock fixchars_GameTextForAll(text[],time,style){return GameTextForAll(FixGameString(text),time,style);}#define GameTextForAll fixchars_GameTextForAll//*******************stock Text:fixchars_TextDrawCreate(Float:x, Float:y, text[]){return TextDrawCreate(x,y,FixGameString(text));}#define TextDrawCreate fixchars_TextDrawCreate//*******************stock Menu:fixchars_CreateMenu(const title[], columns, Float:x, Float:y, Float:col1width, Float:col2width = 0.0){return CreateMenu(FixGameString(title),columns,x,y,col1width,col2width);}#define CreateMenu fixchars_CreateMenu//*******************stock fixchars_SetMenuColumnHeader(Menu:menuid, column, const columnheader[]){return SetMenuColumnHeader(menuid, column, FixGameString(columnheader));}#define SetMenuColumnHeader fixchars_SetMenuColumnHeader//*******************stock fixchars_AddMenuItem(Menu:menuid, column, const menutext[]){return AddMenuItem(menuid, column, FixGameString(menutext));}#define AddMenuItem fixchars_AddMenuItem//*******************stock fixchars_TextDrawSetString(Text:text, string[]){return TextDrawSetString(text,FixGameString(string));}#define TextDrawSetString fixchars_TextDrawSetString//*******************stock FixGameString(const string[]){// Tárolók létrehozásanew index, dest[256];// Karakterlánc átmásolásastrmid(dest,string,0,strlen(string),sizeof dest);// Végiglépkedünk a karakterekenfor(index = 0; index < strlen(dest); index++){ // Végiglépkedünk a karaktertömbönfor(new idx = 0; idx < sizeof(chlist); idx++){ // Ha az indexelt karakterek egyeznek if(dest[index] == chlist[idx][0]) { // Javítjuk dest[index] = chlist[idx-2][0]; }}}// Visszatérésreturn dest;} Mentés másként és betuk.inc [/quote]Hát ami nekem van F menu inc abba nincs ilyen rész Régebben próbáltam már 1-2 F_menu inc-t úgy emlékszem nem voltak jók Az fs-be rendes ékezetes betûkkel van írva pl: F_AddMenuItem(TuningMenu,\"Kipufogók\"); F_AddMenuItem(TuningMenu,\"Elsõ lökhárítók\"); F_AddMenuItem(TuningMenu,\"Hátsó lökhárítók\"); F_AddMenuItem(TuningMenu,\"Tetõk\"); F_AddMenuItem(TuningMenu,\"Szélterelõk\"); De kipróbálom amit mondtáltehát gondolom akkor bekéne írni a fs-hez hogy#include <betuk> -et isMegoldottam azért köszi !Zárok !!!..
F_AddMenuItem(TuningMenu,\"Kipufogók\"); F_AddMenuItem(TuningMenu,\"Elsõ lökhárítók\"); F_AddMenuItem(TuningMenu,\"Hátsó lökhárítók\"); F_AddMenuItem(TuningMenu,\"Tetõk\"); F_AddMenuItem(TuningMenu,\"Szélterelõk\");