Most leírom, hogy én hogy oldanám meg ezt a problémát

Ha a játékos belemegy a Checkpointba, akkor elsötétíteném a képernyőjét pár másodpercre, hogy ne tudja mi történik vele, lementeném a járműve pozícióját globális változókba, majd a járművét beraknám valamelyik alap tuning garázsba pl.:
ebbe oda belülre, amint ott van a jármű eltüntetném a sötétedést kedvére tuningolhat a játékos (Feltéve, hogy az alap pénzt használod)
Kép1,
Kép2, majd amikor végzett a játékos.. megnézed, hogy melyik gombot használja OnPlayerKeyStateChange(), vagy esetleg a GetPlayerCameraPos(playerid, x, y, z);-al megnézed hol van a kamerája, ha az OnPlayerKeyStateChange lefutott.. (De lehet elég a GetPlayerInterior() is ) hogyha bebizonyosodik, hogy a játékos már nem tuningol akkor visszarakod arra a pozícióra a járművét ahova lementetted.. Kb. ennyi ez lehet Checkpointal, vagy parancsal is.. Sőt lehet az is megoldható, hogy egy pillanatra berakod oda be a garázsba, előjön a menü majd oda rakod ahova akarod.. bár ez nem tudom mennyire megoldható ki kell próbálni
