SZiasztok!! :)
van nekem egy ilyenem:
if(HOLDING(KEY_CROUCH))
{
if(gTeam[playerid] == 1)
{
new pHealth = GetPlayerHealth(playerid);
GetPlayerHealth(playerid);
SetPlayerHealth(playerid, pHealth);
}
}
a cél az volna hogy ugrás elõtt/közben ha az illetõ elkezdi nyomva tartani a gombot, az ugrás után az élete visszaállítodjon az eredeti állapotra
pl: volt 25 HP-ja, ugrott, ami halállal járna de ez megmentené mert visszaadná neki a 25HP-t
köszi elõre is :)
if(HOLDING(KEY_CROUCH))
{
if(gTeam[playerid] == 1)
{
new pHealth = GetPlayerHealth(playerid);
GetPlayerHealth(playerid);
SetPlayerHealth(playerid, pHealth);
} else {
SetPlayerHealth(playerid, pHealth);
}
}
Lehet hülyeség de szerintem így de leírod még 1x mit szeretnél mert nem nagyon értem :noexpression:
:facepalm:
new pHealth = GetPlayerHealth(playerid);
GetPlayerHealth(playerid);
Kérsz sütit?
Helyes megoldás:
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
#define HOLDING(%0) \\
((newkeys & (%0)) == (%0))
if (HOLDING( KEY_FIRE ))
{
new Float:pHealth[MAX_PLAYERS];
GetPlayerHealth(playerid,pHealth[playerid]);
SetPlayerHealth(playerid,pHealth[playerid]);
}
return 1;
}