if(strcmp(cmdtext, \"/kamion\", true)==0) { new Float:x, Float:y, Float:z, Float:angle; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); GetPlayerFacingAngle(playerid, angle); new vehicleid = CreateVehicle(406, x, y, z, angle, -1, -1, -1); PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0); return 1;}
Megcsinálnád nekem ilyet nem láttam még És nem is csináltam
Megcsinálnád nekem ilyet nem láttam még És nem is csináltam és mi van ha még nem csináltál? szerinted a kódokat letöltik a komoly scripterek? meg kell írnia valakinek és ha magad írod sokkal több tapasztalatot szerzel mintha a szádba rágnák a kódot!!!Ha meg szeretnél tanulni scriptelni akkor ne várj a sült galambra hanem próbálkozz és olvass utána a dolgoknak ! amúgy elég egyszerû...2 sor...LétrehozodCsatolodPróbáld meg ha nem megy akkor leírom...de ez elég egyszerû, még ha pár óra alatt is jön össze akkor is többet ér, mintha kimásolnád innen és beillesztenéd az elkövetett hibákból tanulhatsz ! [/quote]Milyen igaz. Hy!Itt egy parancs ami lehív nekem egy kamiont, hogy oldjam meg hogy egy pótkocsi (trailer) is jelenjen meg vele emi már fel van akasztva if(strcmp(cmdtext, \"/kamion\", true)==0) { new Float:x, Float:y, Float:z, Float:angle; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); GetPlayerFacingAngle(playerid, angle); new vehicleid = CreateVehicle(406, x, y, z, angle, -1, -1, -1); PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0); return 1;} [/quote]Szerintem másold ki a sorokat, és csak a CreateVehicle-t írd át. Csak a 406 -ot módosítod valami kamion utánfutóra vagy hogy mondjam. És, ha jól gondoltam át, ha így oldod meg, akkor egybe fogja spawnolni a két jármûvet, tehát a kamion belebuggolt a trailerbe. Szóval valahogy úgy old meg, hogy a trailert kicsit valamivel hátrébb dobja, mint a kamiont. Remélem segítettem valamit, vagy csak itt összezavartalak. :hihi:
Hy!Itt egy parancs ami lehív nekem egy kamiont, hogy oldjam meg hogy egy pótkocsi (trailer) is jelenjen meg vele emi már fel van akasztva if(strcmp(cmdtext, \"/kamion\", true)==0) { new Float:x, Float:y, Float:z, Float:angle; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); GetPlayerFacingAngle(playerid, angle); new vehicleid = CreateVehicle(406, x, y, z, angle, -1, -1, -1); PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0); return 1;} [/quote]Szerintem másold ki a sorokat, és csak a CreateVehicle-t írd át. Csak a 406 -ot módosítod valami kamion utánfutóra vagy hogy mondjam. És, ha jól gondoltam át, ha így oldod meg, akkor egybe fogja spawnolni a két jármûvet, tehát a kamion belebuggolt a trailerbe. Szóval valahogy úgy old meg, hogy a trailert kicsit valamivel hátrébb dobja, mint a kamiont. Remélem segítettem valamit, vagy csak itt összezavartalak. :hihi: