Szerző Téma: trafipax  (Megtekintve 962 alkalommal)

Nem elérhető Zsoma

  • 516
    • Profil megtekintése
trafipax
« Dátum: 2010. november 01. - 18:07:15 »
0 Show voters
Sziasztok!
Rég volt segitségre szükségem de mosts
ismét van. talán a családi okok miatt nemtudok figyelni
vagy nemtudom de valahogy muszály elterelnem a figyelmem a dolgokrol
ezért irtam egy trafipax parancsot ami nem csinál semmit sem.
az addig oké hogy \"lerakja a trafipaxot\" de ha elmegy valaki ott akkor nemcsin semmit sem. itt a
parancs:
 
   if(strcmp(cmd, \"/trafipax\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/trafi\", true) == 0)
{
if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
{
   new Float: sebesseg;
   new Float: x, y, z;
       GetPlayerPos(playerid, Float:x, Float:y, Float:z);
       SendClientMessage(playerid, COLOR_PURPLE, \"* Elehelyeztél egy trafipaxot.\");
   new celpont = GetClosestPlayer(playerid);
   if(PlayerToPoint(20, playerid, x, y, z))
   {
      if(IsPlayerInAnyVehicle(celpont))
      {
         sebesseg = GetSpeed(celpont);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"_________ * TRAFIPAX * _________\");
         format(string, sizeof(string), \"Sebesség: %d km/h\", sebesseg);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
      }
   }
}
return 1;
}

 
aki tud kérem segitsen :)
zsomaa

Nem elérhető ZeRo

  • 4620
  • Ex Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
trafipax
« Válasz #1 Dátum: 2010. november 01. - 18:19:16 »
0 Show voters
Ahogy látom ez csak akkor fogja megadni a legközelebbi játékos sebességét, ha elég közel van hozzád, és pont akkor, amikor beírtad a parancsot. Ezt idõzítõvel meg lehetne szerintem oldani, lehet elgondolkozok rajta mindjárt.
Ja, és a traffipax két f. ;)


Próbáld meg ezt, nem tudtam tesztelni:
 

public Traffipax( Float: x, Float: y, Float: z, traffipaxer );
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[  ] ) {
    if(strcmp(cmdtext, \"/trafipax\", true) == 0 )
{
if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
{
   new Float: x, Float: y, Float: z;
       GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
       SendClientMessage(playerid, COLOR_PURPLE, \"* Elehelyeztél egy traffipaxot.\");
       SetTimerEx( \"Traffipax\", 1000, true, \"fffd\", x, y, z, playerid );
}
return 1;
}
return 0;
}
public Traffipax( Float: x, Float: y, Float: z, traffipaxer ) {
for( new p = 0; p < MAX_PLAYERS; ++p ) {
    if( !IsPlayerConnected( p ) || IsPlayerNPC( p ) || !IsPlayerInAnyVehicle( p ) || !PlayerToPoint( 20.0, p, x, y, z ) ) continue;
        SendClientMessage(traffipaxer, COLOR_YELLOW, \"_________ * TRAFFIPAX * _________\");
   format(string, sizeof(string), \"Sebesség: %d km/h\", GetSpeed(p));
   SendClientMessage(traffipaxer, COLOR_WHITE, string);
}
}
}

 
Az idõzítõ ismétlõdési idejét ha lentebb veszed, valamint ha a PlayerToPoint függvény elsõ paraméterének értékét megnöveled, akkor még pontosabb lesz, de lassíthatja is a szervered. Ki kell kísérletezned a megfelelõ beállítást, én csak vaktában írtam ezt. ;)
« Utoljára szerkesztve: 2010. november 01. - 18:31:28 írta ZeRo »

Nem elérhető Zsoma

  • 516
    • Profil megtekintése
trafipax
« Válasz #2 Dátum: 2010. november 01. - 19:42:18 »
0 Show voters
hehe az elején nem public hanem forward :D na de jo nem kekeckedek :)
nagyon szépen köszi ZeRo, müködik :)
további szép estét :) Szebbet!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal