GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Koncz_Norbert - 2011. október 02. - 10:32:34
-
Hai.
A téma neve mindent megmagyaráz.
Eddig ezekrõl tudok:
[pawn]
SetPlayerShopName ( );
EnableTirePopping ( );
AllowInteriorWeapons ( );
SetDeathDropAmount ( );
EnableZoneNames ( );
[/pawn]
Köszönöm a válaszokat!
0xC01DFACE
-
Ezek mit jelentenek?
-
XziBiT[\" post=181894\" timestamp=\"1317553149]
Ezek mit jelentenek?
[/quote]
Ezek törölt funkciók. Nem tudod használni, de
SetPlayerShopName( );
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerShopName
Hátránya: A Timereket összezavarodnak majd elkezd floodolni, vagy amire bevan szkriptelve.
EnableTirePopping( );
http://wiki.sa-mp.com/wiki/EnableTirePopping
Nincsenek hátrányai.
SetDeathDropAmount( );
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetDeathDropAmount
Hátránya: Kliens oldali összeomlás.
EnableZoneNames( );
http://wiki.sa-mp.com/wiki/EnableZoneNames
Nincsenek hátrányai.
AllowInteriorWeapons( );
http://wiki.sa-mp.com/wiki/AllowInteriorWeapons
Hátránya: SetPlayerInterior() bug jelentkezés. OP.Code figyelmeztetések.
-
Ezek a 0.3d-ben benne vannak?Vagy nincsenek.
-
0.3d kliensben ugyanígy megvan.
-
0.3d kliensben ugyanígy megvan.
Ezzel azt mondod, hogy 0.3d-be visszakerültek? ???
-
Úgyértve a native funkciók megvannak adva. És ugyanígy jelentkezik mikor futtatni szeretném.
-
De akko ez hülyeség,hogy megint benne van,nemtutták,hogy bugos?
Vagy ha tutták akkor ez elég kuki huzás volt, töllük,hogy benne hagyták ezeket.
-
De akko ez hülyeség,hogy megint benne van,nemtutták,hogy bugos?
Vagy ha tutták akkor ez elég kuki huzás volt, töllük,hogy benne hagyták ezeket.
Arra nem is gondolsz hogy kijavították?
Ez is le lett tiltva, de nem tudom a hátrányait.. OnPlayerPrivmsg
-
Kalcor tudja hogy hibás mivel õ szedte ki.
Csakis azért mert a single alatt TAB nyomkodáskor megjelenik az erõ, tisztelet, stb...
SA-MP-ban pedig zavarni fog mint 0.2x-ben.
De most nem azért de az a_samp függvénykönyvtáraiban megvannak a törölt funkciók.
Ha használni szeretném akkor a samp-server.exe utasítja hogy a funkció törölt.
Az OnPlayerPrivmsg eljárás törölve lett, így nem okoz hibát.
-
AttachPlayerObjectToPlayer
SetDisabledWeapons
-
SetPlayerShopName(...)
Ez rendesen mûködik!
-----
Vehetnék már a fárattságat, és megoldhatnák PlayerObjectokkal is az attach-ot.
Kicsit tuti, hogy kéne szarakodni vele, mivel ha a játékos akinek felvan csatolva az az object, ami neked van létrehozva, az kilép a stream zónából, akkor törölni kéne az objectet róla, aztán amikor meg belép, akkor újra felrakni.
De szerintem ezt nagyon megérné nekik megcsinálni, majd a késõbbiekben fogok a hivatalos fórumon nyitni róla egy témát, hogy csináljanak vele valamit.