new Tulajdonos[MAX_VEHICLES];
new string[32];format(string, sizeof(string), \"Tulajdonos: %s\", IDE KELL A LEKÉRDEZÉS VÁLTOZÓJA);Tulajdonos[kocsi] = Create3DTextLabel(string, 0xFF0000FF, 0,0,0,50,0);Attach3DTextLabelToVehicle(Tulajdonos[kocsi], kocsi, 0,0,0);
Mód elejére: new Tulajdonos[MAX_VEHICLES]; Kocsibetöltés alá: new string[32];format(string, sizeof(string), \"Tulajdonos: %s\", IDE KELL A LEKÉRDEZÉS VÁLTOZÓJA)Tulajdonos[kocsi] = Create3DTextLabel(string, 0xFF0000FF, 0,0,0,50,0);Attach3DTextLabelToVehicle(Tulajdonos[kocsi], kocsi, 0,0,0);
new string[32];format(string, sizeof(string), \"Tulajdonos: %s\", IDE KELL A LEKÉRDEZÉS VÁLTOZÓJA)Tulajdonos[kocsi] = Create3DTextLabel(string, 0xFF0000FF, 0,0,0,50,0);Attach3DTextLabelToVehicle(Tulajdonos[kocsi], kocsi, 0,0,0);
hát, ha megmondod hogy hol tárolja az autó adatait, vagy megmutatod a betöltésüket akkor többet tudok segíteni. [/quote]Ezzel kérdem le: AVehicleData[vid][Owner]
vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
Meg csináltam csak nem jeleníti meg nem tudom miért.. Esetleg egy teljes kódot tudnátok írni.. mivel még nem csináltam ilyen 3D -s cuccokat.